Hur många av Er finns med i brottsregistret?

Mer
10 år 5 månader sedan #622068 av Geta
Det är så många som bara slänger sig ut på övergångsställen. Bilarna tvingas att stanna.
Det har jag svårt för. Många olyckor ska ske på det viset.
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
10 år 5 månader sedan #622090 av vnv
Jag är som det heter på polisspråk "Vit som snö" och har inga i punkter i BR, alltså belastningsregistret... :!: :D

/vnv :)
Mer
10 år 5 månader sedan #622101 av stefan
Jag blev hämtad av polis då en inhyrd läkare på felaktiga grunder tog beslut om detta. Visiterades öppet på gården utanför där jag bor och kördes till sjukhuset, men släptes omedelbart då läkaren på den avdelning jag kördes till (med några råd om hur jag för att undvika ytterligare problem ska bemöta hans något inkompetente läkarkollega) konstaterat att jag efter omständigheterna var förhållandevis stabil. Kan inte tänka mig att jag hamnat i något brottsregister pga detta. (Om så är fallet finns det en viss risk att jag får problem då jag försöker ta mig ut på den ordinarie arbetsmarknaden)

Mvh stefan
Mer
10 år 5 månader sedan #622105 av wasp
Nej! Finns inte i brottsregistret, det enda skulle väl vara att jag krockade med min pappas bil 1977. Tror inte att det räknas som brott, heller ingen rattfylla, eller fortkörning. Som de skulle säga i en amerikansk film: 'Man! I´m clean'!
Mer
10 år 5 månader sedan #622124 av Geta
Tror inte att jag är med i brottsregistret. Har blivit handräckt en gång till psyk. Men det räknas nog inte.
Har inte åkt fast för fortkörning eller varit rattfull.
Mer
10 år 5 månader sedan #622162 av Admin1
Är en oförvitlig medborgare.