Hur många av Er finns med i brottsregistret?

Mer
10 år 4 månader sedan #632953 av Geta
Nej jag tror att jag går under radarn.
Mer
10 år 4 månader sedan #633126 av Admin1
Vet ej finns nu med som röstalternativ.
Mer
10 år 4 månader sedan #633194 av Utomjordingen

Vet ej om jag finns med, stod inte som alternativ. Kan du kanske lägga till utomjordingen?


Då måste du ha begått brott Zoidar? För man brukar veta om man har begått brott eller? :tänk
Mer
10 år 4 månader sedan #633212 av Nissegossen
Vad spelar det för roll! Har han begått brott är det en sak mellan han själv och Gud och den han har förfördelat!
Han råkar ju dessutom vara troende, så vad då?

Om det nu var så, har han redan fått förlåtelse och vem är du då att döma?

Annars ber jag honom att, om du zoidar, innan du beder till Gud, lägg först ned din börda och gör det rätta med den du förfördelat och gå sedan till din kammare och ta ett snack med farsan däruppe.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 4 månader sedan #633241 av Amandara
Jag tror inte att jag finns med i brottsregistret men jag vet inte...... hur bedömer de dumma saker man gjort när man varit sjuk?????
Mer
10 år 4 månader sedan #633246 av Nissegossen
Har du haft en allvarlig psykisk störning vid brottet, så kan du inte dömas till fängelse utan att då får du vård istället. I förekommande fall rättspsyk och om störningen inte finns kvar vid undersökningen blir du frikänd! :tummenupp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum