Hur många av Er finns med i brottsregistret?

Mer
10 år 4 månader sedan #633591 av Amandara
Har du aldrig ens snott en chokladbit?
Mer
10 år 4 månader sedan #633607 av Admin1
Kom på att jag för länge sedan bötfälldes för att jag cyklade mot enkelriktad gata. Det hade precis ändrat skyltningen på gatan och därför var polisen där och lurpassade. Det kostade 200 kr.
Mer
8 år 9 månader sedan #753153 av Kiwi
Jag hoppas jag inte ar med i brottsregistret. Polisen har vid manga tillfallen, sa jag har tappat rakningen, sparrat in mig. Det var under den tiden jag var mycket ensam och gick ut pa krogen. Man ar mer angripsbar nar man ar ensam och har du druckit tar de dig. Jag har aldrig varit sa full att jag inte sjalv kan ga hem. Vid ett tillfalle misshandla polisen mig och det far jag ju aldrig upprattelse mot. En annan gang kom civil kladda poliser till mitt hem med tar gas och bar mig ut, sa alla grannar sag. De forde mig till psyket for att jag dagen innan kastat en kruka i golvet i psykiatrimottagningens reception.

I England har de sparrat in mig nar jag hade blivit bestulen pengar, nar en tjej stampa pa mina bla mocka skor (do not step on my blue suede shoes, Elvis Presley), jag slanged en flaska i gatan for att inte sjalv bli utsatt och tiggeri.

Hoppas det inte later for mycket. Vanner som kannt mig innan skulle aldrig tro att blyga, snalla jag skulle var med om allt detta. Har undrat om det beror pa schzofreni eller/och var utsatt for jag var ensam. Samhallet borde ta hand om ensamma och inte kriminalisera de.
Mer
8 år 9 månader sedan #753157 av zoegas
Jag är inte med. Men jag har hittat på en hel del skit. För smart för polisen helt enkelt.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 9 månader sedan #753159 av Geta
Senast som jag var psykotisk för 10 år sedan ringde jag polisen. Men de ville inte ha med mig att göra.
Mer
8 år 9 månader sedan #753173 av Nissegossen

Kiwi skrev: Jag hoppas jag inte ar med i brottsregistret. Polisen har vid manga tillfallen, sa jag har tappat rakningen, sparrat in mig. Det var under den tiden jag var mycket ensam och gick ut pa krogen. Man ar mer angripsbar nar man ar ensam och har du druckit tar de dig. Jag har aldrig varit sa full att jag inte sjalv kan ga hem. Vid ett tillfalle misshandla polisen mig och det far jag ju aldrig upprattelse mot. En annan gang kom civil kladda poliser till mitt hem med tar gas och bar mig ut, sa alla grannar sag. De forde mig till psyket for att jag dagen innan kastat en kruka i golvet i psykiatrimottagningens reception.

I England har de sparrat in mig nar jag hade blivit bestulen pengar, nar en tjej stampa pa mina bla mocka skor (do not step on my blue suede shoes, Elvis Presley), jag slanged en flaska i gatan for att inte sjalv bli utsatt och tiggeri.

Hoppas det inte later for mycket. Vanner som kannt mig innan skulle aldrig tro att blyga, snalla jag skulle var med om allt detta. Har undrat om det beror pa schzofreni eller/och var utsatt for jag var ensam. Samhallet borde ta hand om ensamma och inte kriminalisera de.

Tycker synd om dig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum