Har du knarkat nån gång?

Mer
6 år 7 månader sedan #970937 av Recard2016
När ja var i Kanada rökte var o varannan jävel hasch, man typ träffade grannen o sen va man hög o hade saker o göra hela dagen, va inte helt optimalt.
Mer
6 år 7 månader sedan #970939 av Utomjordingen
Nej, jag har aldrig knarkat!

En gång när jag bodde ensam när jag var 24 år gammal så hade jag fest hemma hos mig och då vart det nära att skulle testa kokain för det fanns en man som var på min fest och som hade kokain med sig. Han frågade mig om jag ville testa kokain men jag vågade inte testa den gången och är väl på sätt och vis glad för att jag inte testade.

Sen har jag läst en hel del böcker om olika droger med för och nackdelar - kom då fram till att nackdelarna verkade väga mer så jag tänkte då att det är lika bra att inte knarka i mitt liv.

Mina öl som jag dricker ibland och cigaretter som jag röker + kaffet får räcka för mig, som är lagliga droger.

Sen har jag lugnande tabletter på recept men som jag bara tar vid behov och har aldrig missbrukat lugnade tabletter.
Mer
6 år 7 månader sedan #970948 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Har du knarkat nån gång?
Knark kan locka när en mår riktigt dåligt men har ändå aldrig varit ett alternativ. Alkohol är bra nog.
Mer
6 år 7 månader sedan #970977 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Har du knarkat nån gång?

lonely skrev: 2CB är en riktig klassiker!

Dave jag vet om alldeles för många som har tagit LSD första gången som aldrig kommit tillbaka som själva dom är rättare sagt rakt och upp ned för alltid förlorade!


Men vad jag har förstått så kunde LSD förändra en till det bättre.

/Dave
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #970982 av lonely
Svar från lonely i ämnet Har du knarkat nån gång?

Utomjordingen skrev: Nej, jag har aldrig knarkat!

En gång när jag bodde ensam när jag var 24 år gammal så hade jag fest hemma hos mig och då vart det nära att skulle testa kokain för det fanns en man som var på min fest och som hade kokain med sig. Han frågade mig om jag ville testa kokain men jag vågade inte testa den gången och är väl på sätt och vis glad för att jag inte testade.

Sen har jag läst en hel del böcker om olika droger med för och nackdelar - kom då fram till att nackdelarna verkade väga mer så jag tänkte då att det är lika bra att inte knarka i mitt liv.

Mina öl som jag dricker ibland och cigaretter som jag röker + kaffet får räcka för mig, som är lagliga droger.

Sen har jag lugnande tabletter på recept men som jag bara tar vid behov och har aldrig missbrukat lugnade tabletter.


Vilka var böckerna du läste om för och nackdelar om knark?
Mer
6 år 7 månader sedan #970987 av Utomjordingen
Minns inte vad böckerna heter för det var länge sen som jag läste böckerna - någon gång runt 2000-talet eller slutet på 1990-talet. Sen finns det att man kan läsa på Internet också - där har jag också läst om för och nackdelarna med droger men det var också länge sen som jag läste om droger så jag har inte länkarna idag. Det går säkert att hitta om man söker!