Har du knarkat nån gång?

  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #971333 av lonely
Svar från lonely i ämnet Har du knarkat nån gång?
KnuIla ni då på scenen hehe eller fega du ur och gjorde det inom stängda dörrar?
Mer
6 år 7 månader sedan #971338 av Nissegossen
Nä fan rörde henne aldrig och en som insjuknad i sin sjukdom hade inget överflöd på pengar. På den tiden frågade mig tjejer, får jag sova hos dig inatt? De var prostituerade och jag sade ja, men i hela mitt liv har jag aldrig rört en kvinna om hon inte varit villig och har aldrig betalat för sex. Jag varken rörde deras pengar eller annat, de kände sig trygga med mig hemma hos mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #971345 av lonely
Svar från lonely i ämnet Har du knarkat nån gång?
Jaha ledsen att jag missuppfatta! Det är ett väldigt gott twcken att vissa karlar ha det där speciella där mannen ufråga är väldigt omtyckt av tjejer! Det är vackert att se för det är nåt speciellt med såna karlar som du Nissegossen! Känner en människa här i uppsala som är likadan att tjejer tycker om hans energier och hans finkänsliga omhändertagande och det är faktisjkt på riktigt vackert att se! För man tycker det borde finnas fler såna karlar vilket världen har brist på!
Mer
6 år 7 månader sedan #971368 av Nissegossen
Tjejer har enda sedan tiden innan jag blev sjuk sökt sig till mig för att prata om deras män och män i allmänhet, de söker sig till mig även idag, ifråga om samma sak. förövrigt hade jag en granne här, hon är intelligent IQ 149 och jobbar med autistiska ungdomar på gymnasienivå och pluggar under tiden på en masters examen, hon sade till mig att jag var en bra Coach, hon sade du visar på olika saker jag kan göra och visar på olika möjligheter, men du låter den du pratar med, följa det den människan vill utan att lägga dig i.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #971379 av lonely
Svar från lonely i ämnet Har du knarkat nån gång?
Tackar oh bugar för du delar med dej! :)
Mer
6 år 7 månader sedan #971465 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Har du knarkat nån gång?
Jag är glad att jag aldrig hamnat i knarkträsket.