Har du knarkat nån gång?

Mer
6 år 7 månader sedan #971277 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Har du knarkat nån gång?
röstade nu, jag har aldrig knarkat
Mer
6 år 7 månader sedan #971301 av krokus
Svar från krokus i ämnet Har du knarkat nån gång?
Jag har testat lite droger, men inte blivit beroende. Bra det! :rolleyes:
Mer
6 år 7 månader sedan #971310 av Nissegossen
Det står visserligen I Bibeln, pröva allt, behåll vad gott är.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #971312 av lonely
Svar från lonely i ämnet Har du knarkat nån gång?
Vilken extremt stark berättelse Nissegossen! Det var lika bra att du drog för annars hade hon bara dragit ned dej i skiten om du hade valt stanna och göra det hon ville! Vem vet då hur illa det hade kunnat sluta! Ibland är inte människor inte bra för en oavsett hur bra eller dåliga dom är "annars"!
Mer
6 år 7 månader sedan #971324 av Nissegossen
Jag är glad att jag lever kort sagt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 7 månader sedan #971330 av Nissegossen
På samma Pub frågade en som kallades för pärlan om jag ville ställa upp på scen på livesex med en tjej på hennes egen nattklubb, som följaktligen kallades Pärlan i de kvarter i stampen som tidigare var Spårvägens spårvägshallar, allt det är rivet och de som hade lokaler där, var rivningshus, då skumma kvarter

Jag sade till henne att tjejer får jag ändå och har jobbet där jag tjänar pengar och skrattade åt henne.

Räkna framåt några år, då jag gick till Lilla London på avenyn vid Valand. Pärlan satt då vid ett eget bord och jag frågade henne, får jag sitta ned? Hon sade ja och jag frågade henne vad vill du dricka, jag fixade drinken till henne och tog själv en stor stark. Eftersom hon tidigare varit OS-medaljör i gymnastik och hade tvivelaktigt rykte frågade jag, vad skall du ha för en helnatt? Hon gav ett rakt besked 1000kr för den tiden en hög summa.

Kan tillägga att 1970 kostade en flaska Pripps export 3 kr på Gaskkällaren på studentkåren, detta var ca; 6år senare.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum