Shoppaholic

Mer
4 år 9 månader sedan #1172038 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Shoppaholic
Mitt tips är att börja sälja. Gå in för det rejält så kan det
Om du har tur bli så att du blir beroende av att sälja istället. Det är bättre. Gör det till en sport att få så mycket som möjligt för grejerna du kränger. Man får mer än vad man tror.
Mer
4 år 9 månader sedan #1172047 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Shoppaholic
Bra ide Modesty!

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 9 månader sedan #1172063 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Shoppaholic
Lider med dig! Det är obehagligt med tankar som mal med en fixering. Nisse sparkade mig i arslet att jag skyllde på min medicin, då jag kom ut med mitt spelberoende här på Viska. Jag tror inte det var till en nackdel!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1172081 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Shoppaholic

Amandara skrev: Jag vet inte. Jag behöver en skuldsanering men sådant existerar inte. En god man kostar pengar.

Amandara, det du skall göra är att ringa upp det eller de företag du är skyldig pengar. Prata med dem och säg sanningen och prata med dem om anstånd med pengarna. Du får icke stoppa huvudet i sanden gör du det får du gömma dig under sängen när kronofogden knackar på dörren även om det tar emot ring upp alla du står skuld till, då visar du att du vill göra rätt för dig

om du har fått skuldsanering. i.o.f. kan du låna miljonbelopp och sedan undanhålla dem men det är bedrägeri och ett antal år i fängelse

kontentan är Söker du skuld sanering och får det är du tvungen att betala alla skulder efter att om du fått skuldsanering en gång får du det inte igen

jag har själv sökt och fått en god man. Varför? jo om jag kommer till tingsrätten sätter de en förvaltare på mig, då har jag ingenting att säga tillm om mina pengar och det står mig mycket dyrare än en god man.

jag nämnde det för en juidiskt kunnig.Hon, sade smart

Det går inte att sova, agera!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan #1172098 av krokus
Svar från krokus i ämnet Shoppaholic
God man låter som en bra idé. Jag har börjat göra så att jag betalar hyran direkt när sjukersättningen kommer den 18:e varje månad. Men annars har jag inget vidare bra tips. Att ringa dem du har skulder hos, som Nisse skrev är bra!
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1172099 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Shoppaholic

Geta skrev: Hur gör man, när man missbrukar ost? :va?

Ost, har ett lika svårt missbruk att bli kvitt som heroin
www.expressen.se/halsoliv/halsa/ost-alsk...-bara-inte-lata-bli/

Fredag idag vin kex och ost, vinet skall vara ett gott starkt vin, typ Red Port eller ett gott Madeira Fine

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.