jag kom ur garderoben om min schizofreni på instagram

Mer
4 år 5 månader sedan #1201379 av Zoidar
Jag har psykos i släkten. Så fått anlagen.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 5 månader sedan #1201399 av MsTibbs
Jag är öppen om någon frågar. Fick Asperger och Adhd 2008 och schizoaffektiv 2012, och inga ändringar sedan dess, så tror de är överens, läkarna, vad som är fel på mig!
Mer
4 år 5 månader sedan #1201402 av Amandara
Tror jag har någon autismspektrumstörning oxå. Pratade ju inte på flera år. Tycker inte om kroppskontakt. Eller nåt.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201404 av memphis
Jag känner så här: det är ingen idé att berätta om sin psykossjukdom för det är ändå ingen som vet vad det innebär. Med undantag för närmaste familjen och vårdpersonal då. De måste ju få veta.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201412 av Clean
Fuck you all. Som att schizofreni skulle märkas eller synas. Dom flesta vet inte vad schizofreni är lugn och fin. Fuck that! Det är precis det dom flesta har gjort. Förutom en del få andra som har tagit en annan bana. Men det har ingenting med schizofreni att göra med det hära kriminellt att göra med eller droger och allt annat som pappa staten försöker städa upp och kontrollera..

Fuck me
Fuck you
Fuck everbody
Fuckit fucks mutherfuckers!
Mer
4 år 5 månader sedan #1202137 av krokus
För några år sedan gick jag ut med min problematik på Facebook och Instagram. Så vitt jag vet var det bara en person som tog bort mig som vän på Facebook. Jag har dock inte schizofreni utan schizotyp. Om någon bekant frågar varför jag inte jobbar brukar jag säga att jag blev utbränd förut.