Hela jävla mitt system skriker efter knark!

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1278984 av Pimed
Jag lyssnade på Geta att jag skulle ta en Cold Turkey. Vilket jag gjorde. Mitt mående är åt helvete. Hela min hjärna håller på att bli som galen. För jag får psykoser. Sådana är mina psykoser. Aggressiva.
Jag vill ha knark. Samtidigt det enda jag tänker på aldrig mer knark nånsin igen. Att jag kommer ta mej ur det här. Att jag ska bli ordentlig och skötsam. Sedan när jag har tagit mej ur det här. Börja jobba på deltid.

Edit: nu vill jag bara gråta men kan inte. Jag stoppade tårarna att komma. Jag vägrar bryta ihop. För jag vet vad det här är. Kemisk obalans. Usch börja aldrig att knarka inte ens dom som jag ogillar starkt förtjänar att må såhär.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278998 av Maxjohan1983
Jobbigt för dig!

Jag själv har aldrig knarkat så kan inte ge något råd. Du kan pröva skriva på Flashback i drogrehabilitering.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1279009 av Nissegossen
Det måste komma in ifrån och stålsätta dig mot knarket, fortfarande ha det du missbrukar utan att röra det. Ty du kommer aldrig ifrån att kunna ha det hemma, men ändå inte röra det, om du inte har det hemma känner du ett tvång att köpa det, det finns ju alltid någon du kan köpa det ifrån. Ta detta till dig då du vet att få tag i det. Som sagt skaffa hem det men där måste du tala allvar med dig själv och säga till en kväll, det sista innan du somnar rör inte skiten i morgon och ta det istället, vad du nu kan tänka dig vara mindre farligt. Men ändå inte berusande men att du kan få lindring, typ ex Subotex. I fall du går på Heroin

I annat fall sätt en hink bredvid sängen gå cold Turkey spy pissa skit i hinken gå igenom det kom ut på andra sidan, som hon som gjorde så och hon kom till beroende enheten, när ssk såg henne, var det hon sade, välkommen till livet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279012 av Admin1
Håll ut! Det blir bättre snart.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279014 av krokus
En vän missbrukade tidigare kokain. För honom var NA en stor hjälp.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1279022 av zoegas
Det värsta vara bara nån vecka eller två. Beroende på vad du stoppat i dig. Sen tar det bara ett par år av att gå omkring i ett grått jävla töcken. Där man undrar över varför man lever. Sen går man resten av livet och undrar varför man sluta, skadan var ju redan gjord. Istället för att gå på rosa moln så blir det att sälja tidningen Faktum.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 7 månader sedan by zoegas.