Hela jävla mitt system skriker efter knark!

Mer
3 år 7 månader sedan #1279073 av Maxjohan1983
Har du ingen att prata med på boendet, Pimed?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 7 månader sedan #1279091 av memphis
Jag hopas du tar dig ur det Pimed. Även om det är en stor sorg att sluta med droger, så finns det glädje på andra sidan!
Mer
3 år 7 månader sedan #1279094 av Geta
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1279099 av memphis
Det blir farligare att hålla på med droger när man blir äldre. Man kan få stroke.

Ja inte av hasch då, men tyngre droger. Hasch är ju inte fysiskt farligt, bara psykiskt kan det vara farligt. Och i det långa loppet kan man få KOL.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by memphis.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279127 av Cosmos
Helvetet måste passeras innan det börjar ljusna. Det är alltid likadant. Det är precis som om man inte minns hur det var förra gången. Men har man klarat det tidigare så vet man att man klarar det nu även om det känns tuffare för varje gång.

Men min drog är inte heroin, kokain eller amfetamin, nej betydligt simplare: Alkohol. Men simpel eller inte, det är för jävligt att gå igenom ångesten vartefter man nyktrar till. Men det tar en vecka, ofta ännu längre, innan det värsta har lagt sig. Och nu pratar jag inte om fyra starköl på kvällen utan om en sjuttis per dygn. Om det hela har pågått en månad eller två är man redan färdig för en avgiftning under skydd av den svenska sjukvården.

Jag hoppas att du håller i nu, Pimed. Vi är ju annars inte så kontenta med varann, men när det gäller detta har du mitt stöd. Dessutom är du trevligare som nykter.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1279133 av Pimed
Tack alla för er förståelse och support!

Tack så jättemycket Admin1 och Geta!

Cosmos jo alkohol är minst lika jobbigt som droger. Tro mej! Been there! Tack för din stöd! Betyder mycket.

Memphis alla tyngre droger har jag slutat med som tex heroin. Det var över tolv år sen sist jag tog heroin. Det klarade jag av så borde jag kunna med det här.

Nissegossen! Jag fick igår frågan om jag ville köpa och jag sa nej. Vågar inte ha hemma. Under den första kritiska perioden.

MaxJohan jag är portad från Flashback för alltid. Jättebra att du vet inte hur det är. För det gör en så jävla sjuk i psykoser

Zoegas så är det juh, det vet alla som har varit fast eller är fast. Men jag ska sköta mej nu. Skaffa jobb.

Krokus jag tycker det är obehagligt att sitta i grupp.