Antingen en cigg eller att skära

Mer
16 år 8 månader sedan #88027 av Evillynn
För att jag är seriöst frestad att ta pillersamlingen och få slut på allt och för att jag vill skära upp mig, men vill inte att mina kolklektivkamrater ska måsta åka med mig till sjukkan för att sy igen. Det känns som att de förtjänar bättre än att jag ska göramig till deras börda.
Mer
16 år 8 månader sedan #88028 av Geta
Gå rakt igenom ångesten är bästa sättet för att
den ska minska och bli hanterlig.
Lämna det som har blivit för mycket och sök dig
till omständigheter där du står ut med
ångestnivån.
Mer
16 år 8 månader sedan #88030 av Nissegossen

Evillynn skrev: För att jag är seriöst frestad att ta pillersamlingen och få slut på allt och för att jag vill skära upp mig, men vill inte att mina kolklektivkamrater ska måsta åka med mig till sjukkan för att sy igen. Det känns som att de förtjänar bättre än att jag ska göramig till deras börda.


Det är svårt att sluta röka! Tycker inte du skall försöka när du mår psykiskt dåligt! Detta för att man mår ännu mer dåligt när man märker att det inte går!

Så, mitt tips till dig är; Ta det när du mår bättre psykiskt sett!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 8 månader sedan #88032 av Isa-Alise
Eller köp nikotintuggummin... det hjälper en del...
Mer
16 år 8 månader sedan #88060 av Nissegossen
Svårt ersätta rökat! finns dock ett nytt piller som påverkar Nikotinreceptorerna och tar bort allt sug efter Nikotin!

Tror personligen att det måste till sådant!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 8 månader sedan #88154 av Evillynn
Idag är en ny dag, men den känns ungefär som förra. Jag tror inte jag klarar av att sluta. Annars går jag runt och är så hög att jag knappt kan står ordentligt av alla lugnande. Jag tog 1½ cigg igår, men vill inte ta det idag med. Och att jag rökte ändrade ingenting alls. Bara ökad ångest över att jag gjorde det. Kan inte köpa nikotinplåster uidag heller för allt ät stängt. :( Det här går ju skit!