Vad har man själv för ansvar för sitt mående?

Mer
16 år 7 månader sedan #90481 av Nissegossen

Sylviaplath skrev: Otroligt vilken koll du har!!! Eller är det allmänbildningen jag saknar. Tänkte ordet 'paranoid', men låten i mitt huvud var "child in time".

. Uhhhh... Fantastisk (även för ett icke-hårdrocks-fan, född för sent...)


Var det denna du menade?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 7 månader sedan #90537 av Jocke
"Smoke on water" är ju en riktig klassiker! Där fick du för "tjötmoster"!

Vars är världen på väg?
Mer
16 år 7 månader sedan #90538 av Nissegossen

Jocke skrev: "Smoke on water" är ju en riktig klassiker! Där fick du för "tjötmoster"!


Läs innan till! Jag skrev Det Göteborgska uttrycket Tjôtmoster ingenting annat! :väggen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 7 månader sedan #90540 av Jocke
Nä, men det betyder väl tjatmoster, och det är ju lite negativt laddat. Och jag såg inte det admin hade skrivit, så det blev väl kaka på kaka. Ja, ja låt oss gå vidare då med livet då? :cry:

Vars är världen på väg?
Mer
16 år 7 månader sedan #90541 av Nissegossen
Ja, ett fall framåt är ett måste, för att kunna gå! Man står och faller och tar det naturliga steget! När lärde du dig gå? Jag gick när jag var nio månader! :P

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 7 månader sedan #90542 av Jocke
Ja, jag var väl en gubbe, när jag lärde mig gå! Adios! Måste nu springa vidare, vi hörs!

Vars är världen på väg?