Kan jag bli tvångsinlagd utan polisdom?

Mer
9 år 2 månader sedan #720886 av zoegas
Ät dina piller.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 2 månader sedan #720893 av sonan

zoegas skrev: Ät dina piller.


Om jag ändå fick piller! Kanske att neuroleptika kan hjälpa, men jag vet inte.

Tror inte att privata saker tas upp i samband med att man döms till tvångsvård av Förvaltningsdomstolen (Obs! ej polisen). Däremot det du berättar kan hamna i journalen, som dock ej är offentlig.


Om det nu gäller ett planerat brott av allvarlig art, så är jag rädd att psykiatrin i mitt fall överlämnar ärendet till Polisen.

Det enda jag vill är att bli omhändertagen på samma villkor som dom grövsta brottslingarna, men det vägras mig. Dom vägrar att förhandla för jag har försökt med det en gång förut, och att leka katt och råtta med dom är ingen idé.

Det värsta i allt detta är att jag är övertygad om att många som läser detta tror att det är ett skämt, det blir som han som ropar efter vargen, fastän tiden börjar bli knapp nu! Det kan räcka med tandvärk för att det inte ska hålla ihop längre, eftersom tandvård ju också är förvägrad mig.
Mer
9 år 2 månader sedan #720894 av Geta
Det är väl bara att gå till en privattandläkare. Om du kan betala får du tandvård.
Mer
9 år 2 månader sedan #720896 av zoegas
Det är klart du får piller. Men då får du börja med att ha kontakt med en psykiatriker. Lär ju inte vara några problem med tanke på hur paranoid du är.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 2 månader sedan #720898 av Geta
matterik här på Viska vill också bli inburad.
Mer
9 år 2 månader sedan #720906 av sonan

Geta skrev: Det är väl bara att gå till en privattandläkare. Om du kan betala får du tandvård.



Jag vill inte säga emot dig men faktum är ju att en privattandläkare är just samma sak, däremot så har jag köpt tandcement, så om jag får mindre hål så kan jag nog klara detta en tid.