LPT...

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #35378 av
Svar från i ämnet LPT...
L P T = Lagen om Psykisk Terror
Mer
18 år 1 månad sedan #35399 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT...
Jag kom att tänka på en sak. Kan inte regelbundna urinprov vara ett sätt för dem att hålla kontakten, en förevändning för att studera dig öga mot öga? "Vi plockar in honom för en skvätt urin så får vi se hur han mår".
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #35407 av
Svar från i ämnet LPT...
Jag har för mig att du har pengar Niklas, gå till en högt uppsatt psykiatiker privat och få intyg på att du inte är galen.
Då har du argument mot.

Poängen är ju att de tror cannabisen är det utlösande för dna skum-perioder.
Om du röker på men inte får ngn skum-grej....vad då?
Du måste ju nästan testa, så obehagliga är väl inte dina "psykoser" för dig heller?
Mer
18 år 1 månad sedan #35424 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT...

Man försöker mäta hur man mår i en skvätt piss.

:lol:
Mer
18 år 1 månad sedan #35507 av Amanita
Svar från Amanita i ämnet LPT...
Äh, va fan, skippa cb i ett år, det är väl inte hela världen? Jag skulle gissa på att du är sådan att du är så infernaliskt uttråkad att du behöver något som kan stimulera din intelligens, och därför röker du. Även om du inte röker kan du ju fortfarande vara en hängiven förespråkare för cannabis, och aktivt arbeta för en legalisering helt enkelt genom att visa att du inte är beroende och att det inte påverkar dig negativt, och att du låter dem ta sina tester så de kan se att du är som du är oavsett om du röker eller inte. Håll i hatten!
Mer
18 år 1 månad sedan #35520 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet LPT...
Jag tycker att Amanita har kloka råd här Niklas. Sluta med att använda cannabis, eftersom de gör drogtester på dig. Genom att göra så så slipper du garanterat tvångsvården. Det kan ju vara intressant också att uppleva hur det är för dig att vara helt fri från cannabis.