LPT lättvindigt?

Mer
4 år 1 månad sedan #1240113 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet LPT lättvindigt?

Fantasio skrev: Jag tror inte jag utgjort fara för någon annan. Inte för mig själv heller, tror jag inte. Ändå har jag fått LPT. Känns lite orättvist.


Man märker oftast inte själv, då det är tankeapparaten som påverkas. Du kan ha gett ett förvirrat intryck, det kan räcka.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1240141 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Jag antar att du har rätt, zoegas. Man är i rätt dåligt skick om det blir LPT. Sjukdomen smyger sig på en ibland i alla fall.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1257224 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Jag är orolig för på måndag ska jag ringa min kp. Jag har en sak att berätta och hoppas jag blir tagen på allvar. Det var kp:n och en till som skjutsade upp mig till psyket förra året, de kom hem till mig. Jag vill inte att det ska ske igen. Jag är helt klar i skallen, varför skulle jag få tvångsvård? När hade du tvångsvård sist och hur länge varade den?
Mer
3 år 11 månader sedan #1257227 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT lättvindigt?
På hösten 1998 hade jag LPT i 14 dagar. Var uppe i Förvaltningsrätten, där LPT upplöstes. Tack vare advokaten.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1257228 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet LPT lättvindigt?
Du kanske inte inser det själv Fantasio, ofta är det nog så att det de andra ser, ser inte du själv.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1257249 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Jag var med i en sådan förhandling i rätten. Kommer inte ihåg om det blev fortsatt tvångsvård, men tror det. Kommer jag in o pratar utomjordingar blir det LPT. Kommer en person utan diagnos o tidigare kontakt med psykiatrin blir det Theralen och Lergigan, sedan är det inte mer med det.