LPT lättvindigt?

Mer
4 år 2 månader sedan #1233808 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT lättvindigt?
Har aldrig varit inlagd så länge att tristessen slagit till. Förra gången som jag var inlagd, tyckte jag att medpatienterna var intressanta. Hade nyss börjat på Viska då.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1233810 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Blir man inlagd på PIVA mår man rätt dåligt, då kan det vara skönt att bli inlåst, tycker jag. Det brukar inte vara så stökigt där, konstigt nog.
Mer
4 år 2 månader sedan #1233811 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT lättvindigt?
Har nog varit inlagd minst 10 gånger. Det har aldrig varit stökigt.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1233814 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Lite gap och skrik kan det bli på PIVA, men oftast är det inget sådant. Är man stökig där blir man inlåst nån eller några timmar.
Mer
4 år 2 månader sedan #1233854 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet LPT lättvindigt?
Jeg har vært innlagt alt for sjeldent og for lite. Familien har tatt unna veldig mange psykoser.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1239967 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Jag vet att vissa vill se mig inlagd. En läkare som är trevlig och erfaren vill det, han tyckte även att det var bra att jag ringde akutenheten. Det var lite synd. Min kp är nog också sugen på att sy in mig, varför skulle jag annars få medicinen av denne och inte av den medicinutdelare som annars sköter sysslan? Jag vill uppleva våren och ljusets återkomst, har ingen lust att vara inlåst och hasa i korridoren. Ska jag vårdas igen får det bli LPT. Normalt ska det mycket till för att få det, men vården ser bara sjukdom i mig och tolkar allt som symptom. Ville bara säga det. Tänk att man kan bli frihetsberövad så där utan vidare.