LPT lättvindigt?

Mer
3 år 11 månader sedan #1257250 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet LPT lättvindigt?
Här har polisen varit hos en granne och kört i väg han till psyket tror jag. Utav samma granne fick jag höra att polisen har hämtat han förut då han bankat i väggarna, det hörs som om det görs med en handslägga mot betongen. Tror inte det är en mellanvägg. Själv var jag förvånad över att de kört iväg med den grannen jag trodde inte det är rätt person, jag talade med grannen igår och sade någon som inte är frisk bankar i väggarna. Det vet vi. Det är inte jag. Det vet vi och då berättade hon att det var han.

Om vi säger så hon är växeln här, det hon inte vet, det vet jag inte samt tidigt bodde en granne här barnbarnen var här och en ung flicka, hennes rockring såg jag att de förstörde, då sade jag till pappan, det är de pojkarna och hennes rockring har de slängt ned här uppifrån till källartrappan, det var innan viska.se och satt på balkongen och såg det. Indirekt fick jag ett erkännande då pappan sade de erkände ju. Inget direkt till mig. Mormor eller farmor busvisslade åt pojkarna när de skulle gå in. Efter det såg jag pojkarna inte mer. Hon är borta sedan många år. Flickan såg jag var i 17-18 års åldern höggravid nere vid ICA supermarket, jag sade inget då

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1257254 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
En person var på PIVA frivilligt. Det normala är att man har tvångsvård där. Sedan kan man ha fortsatt tvångsvård, men på vanlig avdelning. Har du tvångsvårdats, Nissegossen?

Jag brukar snabbt förbättras när jag blir inlagd. En vecka på PIVA och tre på 25:an brukar räcka.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Fantasio.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1257265 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet LPT lättvindigt?
Jag har förstått när jag lagt in mig frivilligt, att medan jag var där fick jag lpt när jag var inlagd då en manlig ssk sade vem vill du som biträder dig vid rättegången, jag sade det kan väl du vara senare efter ett par veckor sade min läkare nu skriver jag ut dig, om det nu inte var polisen som sett mig psykotisk på stan och kört in mig till intaget

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 11 månader sedan #1257299 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT lättvindigt?
Fick mig tilldelad en advokat. Det var ingen som frågade vem jag ville ha. Han var bra!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1259482 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Jag vänder mig främst till Admin1, men ni andra får så klart skriva. Den 21:a maj förra året fick jag tvångsvård och låg inne cirka en månad. Sedan blev jag inlagd i slutet av augusti (tvångsvård) och var inlagd cirka en månad då med. Avslutade året med cirka tre veckor på vanlig avdelning. Var det en och samma psykos som inte hann läka ut mellan inläggningarna?
Mer
3 år 10 månader sedan #1259604 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet LPT lättvindigt?
Troligen olika psykoser eftersom du blev utskriven mellan psykoserna.