LPT lättvindigt?

Mer
3 år 9 månader sedan #1265571 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet LPT lättvindigt?
Har haft LPT en gång fast då hette det LSPV har jag för mig, en liten omskrivning. Det här var på 80-talet och det var vanligt med extravak och sådant. Jag hade ett extravak på mig. Hemskt. Fick inte ens stänga dörren när jag var på toa.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265572 av Skellington
Svar från Skellington i ämnet LPT lättvindigt?
Cosmos, har haft samma fast på 10-talet. Håller med, hemskt!
Mer
3 år 9 månader sedan #1265575 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT lättvindigt?
Det är värre att inte ha extravak, när man blir bältad. I början av 1980-talet blev jag bältad av två brottarkillar. Sedan stängde de dörren. Fick inte ha någon ringklocka. Mina rop skulle inte ha hörts. På morgonen hittade morgonpersonalen mig bältad. Kan undra hur de förklarade det. Det spändes upp ett stort papper på en vägg, där jag fick måla av mig.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265576 av Skellington
Svar från Skellington i ämnet LPT lättvindigt?
Fy fan för dem, helt vidrigt! Du är en överlevare Geta, bra att du är långt bort från sådana hemska personer nu.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265593 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet LPT lättvindigt?
Fruktansvärt! Detta måste vara lagvidrigt. Men de sitter säkra och vet att patienten inte anmäler och skulle denne göra detta så är det lätt att vifta bort. "Patienten var ett hot mot sig själv och andra", "uppgifterna stämmer inte".

Har själv aldrig legat i bälte men jag vet att om det hade hänt skulle jag aldrig ha blivit mig själv igen.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265595 av Skellington
Svar från Skellington i ämnet LPT lättvindigt?
håller helt med dig Cosmos. Någon journalist borde granska dessa våldsamheter.