Vänner på facebook

Mer
4 år 3 månader sedan #1216911 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vänner på facebook
Om man ogillar att vara spionerad på ska man avhålla sig från Facebook. Säger bara det. De registrerar allt om sina användare. Säg inte att det inte gör dig något att vara spionerad på. Var inte så ointelligent!!!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1216920 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vänner på facebook
Jag skriver inget hemligt. Jag lägger upp ordvitsar och länkar till låtar jag gillar.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216936 av Clean
Svar från Clean i ämnet Vänner på facebook
Jag har inte FB. För jag festar inte längre. Har mestadels gamla festarpolare som festar än idag. Jag var han som försvann.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1222076 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vänner på facebook
Jag skriver inte så mycket på Facebook. Det är populärt att fota vad man äter har jag märkt, det är ju lite småroligt. Jag lägger mest upp vitsar och en och annan låt från Youtube. Jag har två vänner som publicerar flera inlägg om dagen. Jag roas faktiskt av dem. Jag tycker Facebook är ett bra tidsfördriv, jag tar det inte så allvarligt.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222080 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vänner på facebook
Memphis,
Jag pratade om botox någon gång och när jag en kort stund senare gick in på Instagram, var där självklart reklam för fillers. Numera har jag stängt av mikrofonen till Instagram.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222084 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vänner på facebook
Aha!! Ja det gjorde du rätt i. Jag har också märkt samma sak, jag nämner något som sedan lägligt poppar upp. Det är en obehaglig känsla!