Vänner på facebook

Mer
9 år 8 månader sedan #680520 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Vänner på facebook
Min sjukdom har inte förändrat min vänsituation. Däremot har jag tappat vänner pga. att de lever andra liv än mig. De har jobb, familj o.s.v. Andra har fått nya kompiskretsar genom jobb och utbildning och vi har slutat umgås. Men det finns en trogen liten skara som jag haft i 15 år tror jag. Sen har jag fått några nya kompisar genom kyrkan.

Anchored in Christ ✟

Mer
9 år 8 månader sedan #680532 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vänner på facebook
Vad ska man med vänner till??? - vad är väl en bal på slottet????? jättetråkigt, urlöjligt eller...... alldeles alldeles underbart...... :vissel
Mer
9 år 8 månader sedan #680563 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vänner på facebook
Hur många vänner man har på Facebook säger ingenting on verkligheten. Jag har över 300 men känner kanske ett 50-tal irl.
Mer
9 år 8 månader sedan #680565 av Eos
Svar från Eos i ämnet Vänner på facebook
Jag har vänner på Facebook, de förgyller min dag! :)

I verkligheten inte så många vänner, kan räknas på ena handens tumme.
Mer
9 år 8 månader sedan #680566 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vänner på facebook
Jag har mina gamla barndomsvänner på Facebook, o vi skriver lite ibland till varandra. Men många har ju familj o barn, så vi träffas inte så ofta (jag är 34 år). Men jag umgås med en del yngre folk som jag lärt känna under senare tid. Samt en del i min ålder också, nån från barndomen o några från gymnasiet.
Mer
9 år 8 månader sedan #680619 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vänner på facebook
Jag har en gammal vän på orten, som jag träffar ibland. Gamla vänner har jag kontakt vid enstaka tillfällen och det beror nog på att vi bor långt från varandra, så det blir inte av att träffas.