Vänner på facebook

Mer
4 år 2 månader sedan #1230468 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Vänner på facebook
Facebook messenger använder jag varje dag. Det är ett enkelt sätt att ta kontakt.

Anchored in Christ ✟

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1234417 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vänner på facebook
Jag har frågat tre personer om de vill med ut och äta buffé. Smidigt att skicka ett meddelande. Hoppas de kommer.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234491 av Kattis35
Svar från Kattis35 i ämnet Vänner på facebook
Har över 90 vänner på fb. Haha vilket skämt! Har ingen närmare kontakt med en enda. Bara nån enstaka....
Mer
4 år 1 månad sedan #1234496 av mopa
Svar från mopa i ämnet Vänner på facebook
Har 12 vänner på fb. Lagom att hålla reda på.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234517 av Clean
Svar från Clean i ämnet Vänner på facebook
När jag hade FB så skrev jag dikter och poesi och det var bara några som gillade det ibland. Oftast inget alls. Sen när jag la upp bilder på mej själv vilket jag inte ville så var det många som gillade det. Fatta foton på mej? Helt sjukt. Helst skulle det vara bilder när man är på solsemester i Filippinerna! Löljgit! Så jag slutade skriva mina mörka och morbida dikter och poesi. Tog bort mina fåtal bilder på mej i protest! Sedan avaktiverade mitt konto. Sedan skrev vissa av mina gamla festarpolare och jag är helt annan människa idag. Sedan släkten spionerade på mej. Nyfikna fanskap!
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1234532 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vänner på facebook
Jag försökte radera mitt Facebook konto, lyckades inte men spärrade det. Dock hackern på mitt E-post konto har antingen hackat mitt Facebook konto eller har skapat ett nytt Facebook konto i mitt namn. Lösenord är inget problem för han. Kan inte själv gå in på mitt Facebook konto då jag inte längre kan gå in på mitt konto där, då jag glömt lösenordet till kontot Hur göra för att uppmärksamma Facebook om ett falsk konto på min E-post? Jag går inte med på deras krav på att äga för dem allt jag skriver på Facebook, vill radera ut alla konton på det/de konto jag har där?

Detta då jag själv inte kan göra det utan hjälp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Nissegossen.