Vänner på facebook

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1198393 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vänner på facebook
Jag skrev av någon anledning att lunchen jag köpte idag (igår) var god. En gammal vän gillade inlägget, tummen upp. Jag skrev nyss ett kort meddelande till honom, jag frågade en sak. Jag vet att han kommer att svara. Han har bara varit hemma hos mig en gång och jag flyttade in här 2003. På 90-talet umgicks vi ofta. Jag gillar Facebook, det är så smidigt att skicka saker till andra via PM, eller vad det kallas.
Mer
4 år 5 månader sedan #1198394 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vänner på facebook
Facebook är väl en perfekt arena för att informera om SOS, Fantasio? Då når du massor av människor med samma brev!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1198395 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vänner på facebook
Några massor når jag nog inte, har strax under 70 vänner och de flesta av dem går väl inte in på min sida. Men varför inte, en bra idé. Har du Facebook? Jag vill inte att nån ska skriva Fantasio om mig på Facebook.
Mer
4 år 5 månader sedan #1198396 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vänner på facebook
Nej jag har bara närmsta familjen på Facebook, så det är lugnt.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1198397 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vänner på facebook
nästan 5000. de flesta är möjligen araber och folk från m.ö, tror jag. fick för mig att adda massa muslimer och folk med vapen på sina profilbilder för några år sedan men håller på att byta ut sånt nu och tillbringar tid i Svenska grupper så det fylls på med Svenskt folk i listan.

på twitter hade jag mer än så, och de flesta lär nog vart amerikanare.

jo, när jag startade ett nytt konto på facebook för ett tag sedan dröjde det inte många dagar innan vänlistan blev full. det kom in vänförfrågningar hela tiden, hundratals varje dag. vet inte vad jag gjorde för speciellt
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1198401 av wasp
Svar från wasp i ämnet Vänner på facebook
Har ett trettiotal vänner, men känner de flesta, både idag och sedan studietiden.