SOS

Mer
5 år 9 månader sedan #1080424 av Geta
Svar från Geta i ämnet SOS
Brända bilar i mängd verkar vara dagens nyhet.
Mer
5 år 9 månader sedan #1080425 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet SOS
På tal om det jag har aldrig varit argare än när jag ser nyhetsreportrar som snubblar på orden och som inte kan prata äns beskriva den simplaste sak hur kan såna idioter ha ett jobb dom borde brännas på bål.
Mer
5 år 9 månader sedan #1080476 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet SOS
Det finns en som har en plan med Universum, han ser till att överbefolkningen kommer bort men skrota dina planer på att utrota folk, det tar Gud hand om och dina planer Fantasio för dig kan du skita i näven på att han troligtvis inte skonar dig med dina planer. De ingår nog inte i den uppfattningen att just du blir räddad, kanske med ditt tänk inte ingår i de som överlever. Jesus är den garant du behöver, ditt tänk kanske tvärtom ogillas av både kristenheten och Jesus och Gud reflektera över det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1080523 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet SOS
Hur tar man bort en kommentar?

Svar från Moderator1: Du kan Redigera inlägget och ersätta det med 3 punkter, så tas det bort av moderator.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Moderator1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 9 månader sedan #1080544 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Kompisen o jag gick förbi några valaffischer, det var Potatisnäsan och hans medbrottslingar på dem. Jag sa kortfattat vad jag tyckte om dem och han höll med. Han vet inte att jag är partiledare, men jag står och faller inte med hans eventuella röst, jag har proselyter över hela landet. Avstår han från att rösta duger det för mig.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 9 månader sedan #1081054 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Egentligen borde man ställa sig utanför en vallokal med nån slags skylt, men jag vet inte, folk är väl för tröga o dumma, ingen skulle bry sig. Jag har delat ut lappar flera gånger, men inte fått nån respons, jag börjar tappa sugen. Men det är nåt märkligt med mig och val. En rätt känd tomte skulle ge mig en valsedel en gång, skulle jag rösta på hans parti bara för det? Samma person visslade på Säpo när jag kom på min cykel. Punktmarkerar han mig? Jag har inte fått mitt röstkort, det "försvann" väl i postgången som vanligt. Har råkat ut för valsabotage tidigare. En gång gick jag in i en vallokal, kommer inte riktigt ihåg vad jag skulle göra. Tror det var en kvinna från Moderaterna som stoppade mig. Vilka minnen man har.