SOS

Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1118692 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet SOS
En vanlig skrivare kan kopiera. Den kan skriva ut en text i många olika exemplar.

Inte min skrivare jag har nu, den har ingen kopiatorfunktion
Jag får dock vara glad för den, då jag fått den. Det ända jag lagt ut är papper

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1118715 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet SOS
Nissegossen alla skrivare kan skriva ut flera exemplar av samma sida. Bara ändra på antal exemplar.
Mer
5 år 4 månader sedan #1118734 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet SOS
Det vet jag, med min kan jag genom programmet ta ut många sidor av text, det går automatiskt bara man sätter den på det antal sidor man vill ha. Som exempel drog jag ut försvarets överlevnads bok på över hundra sidor och text i antal upplagor som det finns papper i skrivaren. Jag har stått med en större kopiator och kopierat böcker restnoterade på bokförlaget det på beställning till den som behövde den i utbildningen, det knepiga är att få sidorna att stå på rätt plats så de kom i turordning som i boken. Vi gjorde ju layout skrev texter vilka också ligger en del på viska till den tidning vilket var husorganet som vi gjorde tidningen Svingeln

Vi var ju genomgående att vi gjorde precis allt med tidningen frankerade, det var det sista och då någon som körde allt till posten. Vi hade många prenumeranter däribland en syster till mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1125238 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Det var roligt att mitt parti diskuterades i Skriklådan. Visst har jag varit lat. Det är tråkigt när folk aldrig tar kontakt, eller hakar på och gör egna lappar och delar ut. Tror ingen gör det, faktiskt. Jag har varit inne på Valmyndigheten och det finns ett annat SOS, minns inte vad det står för.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1125263 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet SOS
En separat skanner har jag haft. Den var från tidig pc och en granne på den tiden skaffade drivrutiner till den. Den var gammal redan då och den skulle ha ha gjort sig på IT museum.

Fantasio, jag skrev en text på Gyllenkroken visade ansvarig och fick grönt ljus för att trycka upp den. Det var under psykiatri veckan hade lov att ta 100blad skrev ut dem och tillsammans med andra stod vi vid Brunnsparken i stan.

Dock var jag ensam med min text. De gick åt som smör i solsken, en del gick bara meter ifrån sedan de läst kom de och ville prata. Det var ju mitt syfte, men ack det var kort bladen var slut.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1129943 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Ein tokstolle med potatisnäsa. Es gibt nur in Schweden. Oder? Honom ska vi ha, sa de med förtjusning.