SOS

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 8 månader sedan #1086091 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Du vill inte ha blad, Utomjordingen? Tänk på att det är dyrt med toalettpapper.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1086093 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet SOS
Skicka mig ett blad till mig skulle jag vilja säga!

Saken är den att jag är ett X! Förstår någon vad man är för en person om man är ett X i systemet?
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 6 månader sedan #1101541 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Jag kommer att samarbeta med de som bestämmer. Vi lever i en Coca-Cola-demokrati, men nån ska bestämma. Vad är egentligen frihet? Total frihet.
Mer
5 år 6 månader sedan #1101565 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet SOS
Vilket är valet av stuga? Hemnet?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 6 månader sedan #1102519 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Man skulle köpa sig en skrivare med kopiatorfunktion. Jag drog ut några blad hos mina föräldrar, inte så många. Tänk när de affischerade om/med mig. Namn bild och personnummer. "Gå upp och visa honom vad du tycker". Syrran ringde, hon hade sett en sån. Det enda som hände var att en jugge i porten bredvid kom fram och pratade. Jag hade en matkasse med färskvaror, jag kunde inte stå där och gaffla. Han var intressant. Han nämnde Svenska Mad och Monty Python, jag ville inte säga att de var mina favoriter också, då hade jag aldrig blivit av med honom.
Mer
5 år 6 månader sedan #1102548 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet SOS
Hade ett tag en urgammal kopiator från det Internet var ungt ingen skrivare bara kopiator. En granne fixade drivrutiner den tog tid på sig men den tog en bild det fungerade. Den blev inte långvarig. Jag köpte en bläckstråleskrivare med kopieringsfunktion, med dyra färgpatroner. Har nu en laserskrivare enbart svart toner ingen kopiering. Fungerar till belåtenhet. Drar ut från datorn vad jag behöver.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum