Börja odla igen

Mer
3 år 11 månader sedan #1254146 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Börja odla igen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1254159 av memphis
Svar från memphis i ämnet Börja odla igen
Om du har fönster att odla i är det bättre än med lampor på toaletten, Richard. Då får växterna dag och natt som de vill ha, utan att du måste tänka pådet. Har man växtlampor i stället för dagsljus är en timer att föredra, så man inte glömmer att släcka och tända.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254174 av Clean
Svar från Clean i ämnet Börja odla igen
Jag hade för massa år sen en vän som odlade i ett rum fyllt med cannabis mm! Det var i centrala Stockholm! Men det var länge sen han hade det. Nu bor han i villa med fru och barn och lever det perfekta livet. Som att han hade aldrig varit en flummare Han tjänar fett med stålar. Rik som ett troll. När man ser honom nu och då är det som två helt olika människor! Från att ha varit flummare med cannabis och svampar till att vara idag så långt ifrån detta som möjligt! Skulle han se mej röka på skulle han kanske ringa polisen. Så främmande blev det för han.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1254227 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Börja odla igen
HAR ALLTID KOLLAT HALLON, SEN BARNSBEN.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254289 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Börja odla igen
Jag undrar vad jag ska göra med all basilika jag sått. En del av det kommer i alla fall användas till hemmagjord lasagne. Vilka fler maträtter passar med basilika i sig?
Mer
3 år 11 månader sedan #1254290 av Clean
Svar från Clean i ämnet Börja odla igen
Du kan göra pesto!