Vad tycker ni om Sverige?

Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1276558 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Och ja jag sade tvingad! Jag levde på socialbidrag i 10 år. Du vet inte hur många pasta i pulversås jag ätit och hur många koppar Eldorados kaffe jag druckit fyfan! Du ser det som utnyttjande men i verkligheten är det ett straff!

Geta skrev: Det har varit massinvandring från dysfunktionella länder för att svenskarna ska känna sig som en humanistisk stormakt.


Så obildat sagt. Har du sett deras hemländer? Där är inte en vägg utan kulhål, där kan de inte stanna kvar.
"Uh dem är för många, hjälpa dem i närområdet" Turkiet har tagit in över 2 miljoner.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1276560 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Till och med Göran Greider säger att invandringen måste stramas åt.
Mer
3 år 7 månader sedan #1276562 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Det är möjligt, men att motivet för invandring skulle vara humanism? Du är ute och seglar. Vad hade du gjort om Göteborg sett ut sådär? Få halsen avskuren om man yttrat att man inte tror på Gud. Sitta där i burka och bli våldtagen av en gammal gubbe när du är 12 år gammal. Svälta ihjäl? Tro fan de kommer hit. Ni ska vara stolta, när ni ser nån Arab gå förbi. Fan inte Humanism.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 7 månader sedan #1276563 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Förstår inte varför du vurmar så för araber, zoegas, men ogillar "negrer".
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1276564 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Där fick ni! Dumma, dumma, dumma människor!
Mer
3 år 7 månader sedan #1276565 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Jag gillar rasistiska skämt. Det får mig att skratta. När det kommer till värdet av människor ser jag ingen ras, kulturell tillhörighet eller tro. Det är medmänniskor

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻