Vad tycker ni om Sverige?

Mer
3 år 8 månader sedan #1276566 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Araberna gillar inte negrer. Jag trodde det var därför.
Mer
3 år 8 månader sedan #1276571 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vad tycker ni om Sverige?

zoegas skrev: Ta din rasism och stoppa upp den i röven för 10:de gången. Kolla hur många invandrare som tvingas leva på soci albidrag och stå ut med undermåliga skolor istället. De bor med KACKERLACKOR för fan.


När jag bodde i bostadsrätt fick vi kackerlackor. Det började hos en SVENSK familj. håll du inne med ditt förakt och fördömanden! Samtidigt; det går alltså inte att nämna eller ens viska om invandring och brottslighet trots att de allra flesta (där även du tydligen) är medvetna om kopplingen.

Vad trött jag blir på alla småpåvar som ska skriva mig på näsan vem jag är och vad jag tycker. Du vet inte ett skit om mig, men ändå har du mage att kritisera mig på ett jävligt otrevligt sätt. Vem är du då som tydligen är upphöjd och ett moraliskt föredöme? Det lilla jag vet om dig är inte något man längtar efter att höra mer av.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1276574 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Afrikaner kan va dom finaste vännerna man kan ha! Precis som alla andra kan va det. Vemsomhelst. Oavsett etnicitet!

Cosmos skrev:

zoegas skrev: Ta din rasism och stoppa upp den i röven för 10:de gången. Kolla hur många invandrare som tvingas leva på soci albidrag och stå ut med undermåliga skolor istället. De bor med KACKERLACKOR för fan.

När jag bodde i bostadsrätt fick vi kackerlackor. Det började hos en SVENSK familj. håll du inne med ditt förakt och fördömanden! Samtidigt; det går alltså inte att nämna eller ens viska om invandring och brottslighet trots att de allra flesta (där även du tydligen) är medvetna om kopplingen.

Vad trött jag blir på alla småpåvar som ska skriva mig på näsan vem jag är och vad jag tycker. Du vet inte ett skit om mig, men ändå har du mage att kritisera mig på ett jävligt otrevligt sätt. Vem är du då som tydligen är upphöjd och ett moraliskt föredöme? Det lilla jag vet om dig är inte något man längtar efter att höra mer av.

Asgarv du är så jävla IQ-befriad, korkad, efterbliven, fantastiskt jävla dum i huvudet så att det blir bästa tänkbara underhållningen! Hahahaha XDddddddddddd
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1276576 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Jag har läst vad du skrivit i snart 10 år. Så säg inte till mig att jag inte vet vem du är! Kopplingen är fattigdom. Du har det i historieboken. De svarta i USA "Cabrini Green". Mafian i den Italienska misären, IRA och Irländarna som levde på potatis utan skor. Romerna som sitter på dagarna i enda så de har råd till elektricitet. Hitler och hans trasiga dröm för de fattiga av Versaillesfreden. Alla folkslag och folkgrupper som hatats av såna som dig. Du tror seriöst att det är ett genetiskt fel på dessa individer. Jag kan fortsätta i flera timmar och du hade inte fattat ändå. För du är en inbiten jävla rasist.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 8 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1276577 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Det som svenskar är allra räddast för är att kallas rasister. Särskilt politiker vänder ut och in på sig för att inte kallas rasister. Jag tror att många invandrare föraktar svenskar.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Geta.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1276578 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Geta kan inte du bara hålla käften just nu?