Hata SD

Mer
3 år 8 månader sedan #1280757 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Hata SD

krokus skrev: Kan det bero på blockpolitiken som gjort S mer åt vänsterhållet? Finns det ens någon mitt? Det kanske är C och L som är mitten?


Blir kanske som USA, "rebublikaner" och "demokrater"?

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 8 månader sedan #1280964 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hata SD
Jag vill ha fler politiska alternativ än bara två. Bortskämd kanske? :)
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 8 månader sedan #1281020 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hata SD
Jag tycker svensk politik bara finns i mitten. Ingen vill profilera sig som bara vänster eller bara höger utan allt blir till en ansamling av partierna i mitten. T o m moderaterna är ett mittenparti numera. Och SD jobbar för att hamna där.

Skulle vi ha en parlamentarisk situation där höger är höger och vänster är vänster fick ju folk att tänka på ett annat sätt. Vad är det viktigast? Hur stor stat ska de olika blocken vilja ha? Hur mycket statlig inblandning i människors liv vara? Hur stor invandring vill de olika blocken ha? Hur långt kan man gå när det handlar om jämlikhet och jämställdhet? Har det gått för långt när man utgår från att alla ska vara lika?

Jag är inte sverigedemokrat, inte heller sosse utan jag röstar på ett väldigt litet parti som har framtiden för sig.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1281032 av Richard
Svar från Richard i ämnet Hata SD
SD måste göra så, annars hade de inte vuxit som de gjort, utan fortfarande vara onda rasister o nazister. Ungern ser jag som ett bra land!
De har fattat i.a.f. vad det är för spelregler!

Men så fort man kritiseras t.ex. George Soros, så skriker vänstern; -ANTISEMITISM!!!
För att Soros är jude... Jag tycker väldigt bra om judar, o är pro-Israel! Men Soros är inte bra... Han liksom tycker om att göra kaos... Sen att han är jude spelar ingen roll! Men vänstern utnyttjar ju det, som är de värsta antisemitiska som finns...




Sossar alltså...





Ungerns premiärminister Viktor Orbán o Israels premiärminister Benjamin Netanyahu...






SSU...

Last edit: 3 år 8 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 7 månader sedan #1281063 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hata SD
Jag undrar vad Marwa Karim har varit med om egentligen... :?
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 7 månader sedan #1281202 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hata SD
Richard:

Det är klart man får kritisera maktens män som ofta är just judar. Inget konstigt, judarna kan konsten att skapa rikedomar. Judar är nog de mest driftiga och kulturellt högtstående som finns på denna jord. När man jämför IQ mellan olika folk och kulturer är det judarna som tar priset. Därefter människor från bortre Asien; kineser, japaner, vietnameser, hongkong-bor och de från sydkorea och singapore. Också väldigt driftiga, framsynta och ambitiösa.

När jag var i New York var det frapperande hur många asiater som skyndade sig till sina arbeten på morgonen. Klädda i kostym, vit skjorta och slips. Det var även asiater som stod på Danny's och servade, tog betalt och guidade sina gäster om det behövdes. Vi brukade gå ner till Danny's på morgnarna och köpa wraps till kombinerad frukost och lunch. Men de hade säkert dåligt betalt.