Dysmorfofobi!

Mer
3 år 2 månader sedan #1318468 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Dysmorfofobi!
Ska kanske börja med Aurorix som höjer dopamin i hjärnan! Ska sluta på sikt med Anafranil. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1318488 av krokus
Svar från krokus i ämnet Dysmorfofobi!
Drummer,
har du provat Aurorix förut? 
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1318778 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Dysmorfofobi!
Ja Krokus! Upplevde att jag blev gladare på den och kunde börja skämta med min omgivning igen men den hjälpte inte mot ångest! 

Dom som känner mig väl tycker jag är rolig och humoristisk när jag mår bra annars är jag en tråkmåns! 
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318799 av krokus
Svar från krokus i ämnet Dysmorfofobi!
Eftersom du verkar ha mycket ångest kanske det vore bra med medicin (och kanske kbt) som faktiskt biter på ångest. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1318800 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Dysmorfofobi!
Min läkare på psyk sade att jag inte ska dricka en enda droppe alkohol när jag startar upp med ett nytt antidepressiva. Med alkohol i bilden blir det svårare att utvärdera effekten av medicinen. 

Det värsta med antidepressiva är att man mår ännu sämre i början på behandligen sedan vänder det och man ser ljuset i tunneln. När jag hade Zoloft 2006 så mådde jag bättre och drack ingen alkohol. Jag började se ljuset i tunneln och jag blev lätt hypomanisk och började dricka igen för att få ett extremt eurovisk känsla. Men årena gick och jag blev deprimerad tillsut istället. 

Aurorix har varit det bästa antidepressiva för mig! Då jobbade jag på Samhall och vi skämtade och skrattade hela tiden om saker o ting. Tror på den medicinen. Jag slutade med den pga magbesvär. Men det får vara värt det och må bättre. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1318802 av krokus
Svar från krokus i ämnet Dysmorfofobi!
Drummer,

Dricker du någon alkohol nu sedan du blev utskriven?