Dysmorfofobi!

Mer
3 år 2 månader sedan #1318804 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Dysmorfofobi!
Det är en veckas sedan jag blivit utskriven och drack i förrgår och kände igen mig själv. Då kom plötsligt känslorna för att bli kär i de flesta snygga tjejer. Är jag nykter känner jag ingenting! 
Mer
3 år 2 månader sedan #1318805 av Richard
Svar från Richard i ämnet Dysmorfofobi!
Aurorix hade jag ett tag. Bad specifikt om den för jag hade läst att den var bra mot social fobi, men nä... Visst verkade den på depressionen men bytte ändå tillbaka till Venlafaxin efter nått halvår.

Jag bryr mig inte om utseendet längre, eller jo, jag kammar ju mig o försöker se ordentlig ut o så. Men bryr mig inte om att jag är överviktig längre, mer än av rena hälsoskäl. Vill ju gå ner i vikt för att få bättre kondition o så.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318848 av wasp
Svar från wasp i ämnet Dysmorfofobi!
Bryr mig inte om utseendet ett dugg längre. Är 65+ och har inte ens klippt håret sedan i juni 2020. En gammal nedbruten, uttjatad psykospatient...........
Mer
3 år 2 månader sedan #1318878 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Dysmorfofobi!
Jag har testat Aurorix. Paranoian ökade, men jag sov ovanligt bra på den.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318935 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Dysmorfofobi!
Aurorix är det bästa antidepressiva jag testat! Ska be läkaren att få Aurorix och sätta ut Anafranil! 
Mer
3 år 2 månader sedan #1318943 av krokus
Svar från krokus i ämnet Dysmorfofobi!
Drummer,
förut sa du att Cymbalta var bra också. Jag har haft Aurorix under några år, den var bara ok enligt mig. Men mediciner funkar olika från person till person.