"Tar helt av"

Mer
12 år 10 månader sedan #403303 av MsTibbs
Tar helt av" skapades av MsTibbs
När vet man om man blir "för" kristen/religiös? Mor säger hon är orolig för mig för att "visse tar jo helt av", alltså blir helt fanatiska ungefär. Tydligen har jag skrivit för mycket om det på Facebook och ställt för många frågor, läst för mycket böcker, gått på för många möten, ber... annars kanske aspergern? Men psykiatri är ju mitt specialintresse?


Varit på individuellt samtal med psykolog på psyk också. Jorrå du har visst borderline men jag är mer intresserad av symtom än diagnoser. Bra så. Hallucinationer när du kör bil? Inte bra. Bara mediciner biter på synhallucinationerna. Jahupp och jag som hoppats på nått mera jag själv kunde göra... =/ Hon sa jag kunde få kontakt med psykosteamet här om det fortsatte. Speciellt när jag kör bil är det ju riskabelt! :(


:::KUL FÖR MIG:::
Nu är jag vice skereterare och således ordinarie i Attention Värmlands styrelse! :) Har suttit i 1,5år som suppleant och vi har årsmöte med omval ungefär februari.
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
12 år 10 månader sedan #403305 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet "Tar helt av"
facebook e bra ;)

din fas är att vara där i Tro just nu, på konungen, dina barn men mest för din prins <3

jag går bedjande fram :hjärta
Mer
12 år 10 månader sedan #403310 av Geta
Svar från Geta i ämnet "Tar helt av"
Vid borderline ska man ha ganska bra uppfattning om vad som är verkligt och inte.
Mer
12 år 10 månader sedan #403317 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet "Tar helt av"
Då jag inte vet måste jag bromsa, annars hade jag inte bromsat...

Sen sa hon jag var skum ibland på gruppterapin, minns inte exakt vad hon sa, jag har inte märkt, som jag såg/hörde något? Jag vet inte om jag märkt, nån gång men inte flera som hon sa.
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
12 år 10 månader sedan #403334 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet "Tar helt av"
Tri (TRO) och tvivla ej!
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
12 år 10 månader sedan #403348 av trance
Svar från trance i ämnet Tar helt av"
vad menar din terapeut med "du har visst borderline men jag är mer intresserad av symtom än diagnoser"? vilka symptom då? du har ju en del hallisar och så men verkar inte ha några vidare vanföreställningar och så verkar du inte befinna dig i något vidare känslokaos heller? utifrån det du har skrivit tycker jag det verkar så. vilka symptom är det hon pratar om?