"Tar helt av"

Mer
12 år 11 månader sedan #404788 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet "Tar helt av"
Jag fick en rosenkrans i posten. Har inte bett hela, men väl pendongen(?) varje dag. Fungerar bra. Visserligen ska man be hela och an kan ju komplicera det nått oerhört genom att blanda in mysterium man ska meditera över samtidigt, men jag är ändå nöjd, jag ber mer nu än tidigare. Dock är de "fria" bönerna också bra, jag får inte glömma dem!!!
Mer
12 år 11 månader sedan #404807 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet "Tar helt av"
Att be, betyder att att ha ett samtal och då med Gud. Tomma ord är det om man inte pratar om det som ligger en närmast om hjärtat och som man behöver hjälp med. För en tyst dialog med den som lyssnar på ditt innersta och ha en dialog, så hittar du den hjälp du behöver. Sök inte rätt på det du ber om utan se dig omkring i tanken för svaret kan ligga verkligt nära i den stunden, för att herren vet redan vad vi kommer att be om! Ty, han ser dig under trädet där du sitter...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 11 månader sedan #404903 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet "Tar helt av"
Fader vår och trosbekännelsen är äkta om man tror på dem. Men gillar också fria böner. En behöver inte ta bort den andra.
Mer
12 år 11 månader sedan #404935 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet "Tar helt av"
fanatism = fan,a(te)ism i andemening

[i:qrkqqye8]sharia[/i:qrkqqye8]

[i:qrkqqye8]mose iska[/i:qrkqqye8]

är inte från Gud

det är från människors

fanatism

och nuu vet ni var och vad andemeningen är

och jag är expert på tolkningar av sanningen^^^:9

John 8:31-32.
Mer
12 år 11 månader sedan #404939 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet "Tar helt av"
Insh Allah!!!!

John 8:31-32.
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
12 år 11 månader sedan #404981 av trance
Svar från trance i ämnet "Tar helt av"
det är rätt kul att man åkallar gud ibland utan att tänka på det.