Att ha schizofreni och ta hand om sina barn

Mer
8 år 3 månader sedan #801877 av notwoodstock
Folk älskar sina husdjur och hus, konstaterade skriften "Being Human", bl.a.
Mer
8 år 3 månader sedan #801929 av Utomjordingen
Jag hade säkert klarat av att ha barn! Men eftersom jag har satans ljuden tinnitus nivå 3 så skulle barnet bara inskränka mitt liv för mycket, alltså sänka min levnadsstandard - så det är inte värt för mig att ha barn av bara den anledningen.

Sen vet jag att en sån som min mamma aldrig skulle ha barn. Det är inte meningen att mobba och tracka barn som min mamma gjorde mot mig när jag växte upp. Sen har hon heller aldrig engagerat sig för mig när det gäller min psykiska sjukdom utan fortsatt bara tracka mig när vi pratar i telefon. Min kvinna vill helst inte att jag ska ha med min mamma att göra eftersom hon vet att jag mår inte bra av hennes illa beteende. Mitt X och min kvinna tycker att det är någonting fel på henne... så båda kan inte ha fel. Ja, även psykiatrin har sagt att dom skulle ha tagit mig redan när jag var barn (alltså långt innan jag var 18 år gammal) så hade det inte behövt gå så långt illa med mig som det gjorde.
Mer
8 år 3 månader sedan #801951 av MsTibbs

Nissegossen skrev: :tänk Eller blev han 11 år? I alla fall 10% av min inkomst.


Hund eller mormonerna lika dyrt. :)
Mer
8 år 3 månader sedan #801953 av Geta
Är det inte dyrt att vara med i en frikyrka. Det tas upp flera kollekter vid mötena.
Särskilda kuvert med pengar ska gå till driften av kyrkan. Off topic så klart.
Mer
8 år 3 månader sedan #801977 av Admin1
Undrar om inte frikyrkorna tar tionde. Har hört talas om det.
Mer
8 år 3 månader sedan #802009 av Fantasio
Jag beundrar de som klarar av att uppfostra barn. Tänk att behöva laga mat regelbundet, bara en sån sak.