Är det för stressigt att arbeta på sjukhus?

Mer
4 år 2 månader sedan #1233152 av mrsearlgray
finns flera annonser ute som söker undersköterskor till sjukhuset här i skövde, funderar på att söka men är orolig om det kommer vara för stressigt...
har ju arbetat på sjukhus förut när jag var frisk och då gick det bra men det var stressigt, är det ens värt att söka? tänkte jag ska försöka jobba 50% först och se hur det går... min sambo tyckte inte det var aktuellt att söka dit men jag vill.... vad tycker ni?
Mer
4 år 2 månader sedan #1233154 av Geta
Trivdes väldigt bra, när jag jobbade som sjukvårdsbiträde på en gynekologisk avdelning ett år.
Mer
4 år 2 månader sedan #1233155 av wasp

mrsearlgray skrev: finns flera annonser ute som söker undersköterskor till sjukhuset här i skövde, funderar på att söka men är orolig om det kommer vara för stressigt...
har ju arbetat på sjukhus förut när jag var frisk och då gick det bra men det var stressigt, är det ens värt att söka? tänkte jag ska försöka jobba 50% först och se hur det går... min sambo tyckte inte det var aktuellt att söka dit men jag vill.... vad tycker ni?


Är du undersköterska???
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1233157 av mrsearlgray
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1233159 av Clean
Kolla upp sjukhuset om tex dom är mycket underbemannade osv!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1233161 av mrsearlgray

Clean skrev: Kolla upp sjukhuset om tex dom är mycket underbemannade osv!

dom är väldigt underbemannade på annonserna söker dom 3-4 pers per annons, men är orolig om det kommer bli för stressigt... :tänk
Last edit: 4 år 2 månader sedan by mrsearlgray. Orsak: stavning