Är det för stressigt att arbeta på sjukhus?

Mer
4 år 2 månader sedan #1233277 av mrsearlgray
har en väldigt bra handläggare och har pratat med henne om jobb och med aktivitetsersättning så får jag prova på och arbeta i 6 månader med behålla rätt till ersättning ifall det inte skulle funka att jobba! så hon är med på det :D
Mer
4 år 2 månader sedan #1233284 av Nissegossen

mrsearlgray skrev: har en väldigt bra handläggare och har pratat med henne om jobb och med aktivitetsersättning så får jag prova på och arbeta i 6 månader med behålla rätt till ersättning ifall det inte skulle funka att jobba! så hon är med på det :D


Bra, gången är först FK sedan jobb! Jag gjorde som du. Jag ville jobba de sista 10 åren innan pensionen kontaktade FK gick deras rehab skaffade arbetsgivare själv, jag jobbade praktik 3 mån sedan kallade min arbetsgivare till möte han sade hans rygg håller inte min son hade stora knutor på ryggen av samma jobb han gick och fick bort knutorna ofta likadant igen snart efter. FK Kvinnan frågade vill du försöka med ett annat arbete? Nej, det är nog, nu har jag i alla fall gjort vad jag skulle. Jag tackar honom idag, det dröjde inte länge innan jag fick diskbråck och helvetes ont i ryggen med ischias i vänster ben hela benet ner till skenbenet. Jag själv byggde brosk mot Artros i höfterna men jag byggde ju brosk i hela kroppen ingen smärta i mina leder idag. Lindring av artros Kolhydrater i Focus är sökvägen. Också där på receptet tänk till själva så får ni det lättare, jag får inte kalla mat för medicin men lägg om kosten och ni blir besvärsfria

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1233293 av mrsearlgray
tack nissegossen! vilket tur du hade! :)
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1233307 av Amandara
Ja det är för stressigt.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1233308 av Nissegossen

mrsearlgray skrev: tack nissegossen! vilket tur du hade! :)

Ja, men du verkade gå rätt in i fällan, därav att jag skrivit det jag skrev bara för att varna dig för konsekvenserna av att bara ta första bästa jobb. Det om, du inte gjort på rätt sätt hade kunnat stå dig mycket dyrt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1233310 av mrsearlgray
Jo men jag har pratat med handläggaren och som sagt jag får prova men ha kvar rätten till ersättningen ifall det inte skulle funka och då slutar jag bara och går tillbaka till att vara sjukskriven 100%
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.