Hur bränner man DVD på datorn?

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 8 månader sedan #143981 av
Hej
Jag undrar om nån vet hur man bränner DVD på datorn. Jag har en DVD-skiva men vill göra en kopia. Kan jag ladda hem något gratis program för att bränna?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 8 månader sedan #143989 av
Svar från i ämnet Hur bränner man DVD på datorn?
tack för tipset!
Mer
15 år 8 månader sedan #144001 av Nissegossen
Pröva Nero burning Rom!

www.nero.com/eng/index.html
Bara att låna en skiva av en kompis...

Eller gratis på webben!
swedish.toggle.com/lv/group/view ... ng_Rom.htm

En fråga bara? Om du har en DVD brännare och en extra DVD spelare så kopierar du bara skivan. Annars om du bara har DVD brännaren får du först lägga materialet på hårddisken och sedan bränna Direkt från datorn. Det är den möjlighet du har..

Du har också alternativet som jag tror du redan har! Det är Windows mediaspelaren! Det är enkelt från den om du bara har en DVD brännare.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 8 månader sedan #144067 av
Svar från i ämnet Hur bränner man DVD på datorn?
jag har inte ens DVD-spelare på min lånade dator, bara CD-spelare. Så jag måste fixa det här på någon annans dator, typ kommunens. Hur ser jag om datorn har brännare? En dum fråga, måste jag ha brännare för att kopiera över materialet, eller funkar det om jag använder några av programmen ni rekommenderade?
Mer
15 år 8 månader sedan #144070 av Nissegossen
XP my computer, Dvs den här datorn....

Tidigare operativsystem se den här datorn..

Där borde du hitta den..

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 8 månader sedan #144076 av Nissegossen

Gäst skrev: jag har inte ens DVD-spelare på min lånade dator, bara CD-spelare. Så jag måste fixa det här på någon annans dator, typ kommunens. Hur ser jag om datorn har brännare? En dum fråga, måste jag ha brännare för att kopiera över materialet, eller funkar det om jag använder några av programmen ni rekommenderade?


Har du ingen DVD spelare eller brännare får du inte upp den! Du kan helt enkelt inte se den..
Undrar hur det funkar med ett USB minne? :tänk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum