Hur bränner man DVD på datorn?

Mer
15 år 8 månader sedan #144079 av Nissegossen

Niklas skrev: Du kan alltid streama mpeg med http.


Förklara för den här drängen med sunt bonn förnuft hur man skall göra! Jag är data okunnig..

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 8 månader sedan #144093 av Nissegossen

Gäst skrev: Hej
Jag undrar om nån vet hur man bränner DVD på datorn. Jag har en DVD-skiva men vill göra en kopia. Kan jag ladda hem något gratis program för att bränna?


Det var en skiva han hade Niklas!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 8 månader sedan #144102 av Nissegossen
jaja, men han skulle inte tanka ned något från webben och du säger ju själv att han inte kan använda datorn till det som var målet nämligen att bränna en disc utan DVD läsare! (Eller då skrivare)

Han kan ju lägga in det på hårddisken, men han kan inte bränna det!
Kan han lägga det på USB minne istället?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 8 månader sedan #144106 av Nissegossen
Jag säger bara, att egentligen behöver han varken burning rom eller vic, han kan använda windows mediaplayern bara han har en fungerande DVD läsare. Kan det formatet gå att lägga in på ett USB minne, av lite storlek?
Kan han dessutom då inte "bita" av och byta minne när det är fullt på den första?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 8 månader sedan #144109 av Nissegossen
Nöjd!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 8 månader sedan #144129 av
Svar från i ämnet Hur bränner man DVD på datorn?
tack för alla svar. nu ska jag försöka att lista ut vad era tips innebär, för jag är är något av en analfabet när det gäller datorer.

Förresten, vet någon om någon webbsida där man kan skriva in frågor om datorer, och få svar ganska snabbt. Och där de är schyssta och inte föreslår typ program med virus eller så. gärna en sida där man snackar svenska.