Hur gammal är din dator?

Mer
3 år 5 månader sedan #1298911 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Hur gammal är din dator?
Min stationära HP är 6 år gammal. Spelar aldrig spel på den men ser mycket TV via Teliaplay. Den duger än.

Har en 7 år gammal Chromebook också, men den är mest som reserv. Lite kul att ha.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
3 år 5 månader sedan #1298928 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur gammal är din dator?
Har en laptop som är ca 7-8 år gammal. Inga problem alls med den. Men jag gör så lite med datorn. Använder mobilen till 95%.
Mer
3 år 5 månader sedan #1298939 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hur gammal är din dator?
Min dator är cirka 3 år gammal, en core i3, minns inte RAM-minnet, liten hårddisk på 128 GB men jag har varken filmer, bilder eller musik på den just nu, brukar lägga det på min Onedrive. Är nöjd med den, en liten arbetshäst.
Mer
3 år 5 månader sedan #1298971 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Hur gammal är din dator?
Har den här datorn:
www.netonnet.se/art/NoSection/hp-pavilio...9223372036854775807/

Den har hängt med snart 5 år. Har inte mekat med hårdvaran. Fungerar prickfritt.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
3 år 5 månader sedan #1298980 av mrsearlgray
har en 3 år gammal MacBook Pro, 2016 års modell, och ska köpa en stationär på black friday förhoppningsvis.
Mer
3 år 5 månader sedan #1298985 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur gammal är din dator?
Idag är nog 6-7 år gamla datorer prisvärdast. Folk köper nytt ofta och då blir begagnat billigt och även bildskärmar. Jag tänker satsa på begagnat i fortsättningen och köpa på Tradera. Min bildskärm är begagnad och kostade 75 kr. Bor man i en större stad kan man hämta och slippa frakten på 150 kr.