Hur gammal är din dator?

Mer
3 år 6 månader sedan #1299617 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur gammal är din dator?
Har kollat priser på Tradera. Vill du ha en PC med 3 GHz processor och 4 GB RAM så kostar den 300-400 kr. Duger gott till surf.
Mer
3 år 6 månader sedan #1299619 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur gammal är din dator?
Min äskade MacBook Air blev sex år igår! Kör nyaste uppdateringen och den funkar bra än! :)
Mer
3 år 6 månader sedan #1299623 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hur gammal är din dator?
Zoegas,
Hm... Bra fråga! Ingen aning.

Men jag har en Chromecast till tv:n! Med Chromecasten ser jag från telefonen till tv:n. Kan datorn anslutas till Chromecasten också?

Mvh,
Dålig koll :oops:
Mer
3 år 6 månader sedan #1299636 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Hur gammal är din dator?
En telefoner är också datorer så. Men vad Chromecast är och hur det funkar vet jag inte. Min Tv är iaf uppkopplad till internet och hemnätverket.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 6 månader sedan #1299638 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hur gammal är din dator?
Tv:n är en halvgammal smart-tv, som även den är uppkopplad till hemnätverket. Möjligt att datorn är för gammal för att kunna casta till Chromecasten? Får försöka nästa gång jag startar den! Just nu skriver jag från telefonen.
Mer
3 år 6 månader sedan #1299641 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hur gammal är din dator?
Jag har en TV-hub som arbetar som en androiidenhet. Det gör det möjligt att casta filmer och musikvideos stc från mobil och surflatta men ej från datorn min. Youtube, nNtflix och alla playtjänster funkar liksom en mängd av TV-kanaler t ex TV4 play, SvT play, Netflix, OBH nordica, D-play, Viaset osv. men det går inte att casta från datorn utan bara från mobil och surfplatta. Måste vara för TV-hubben är en android.