Hur gammal är din dator?

Mer
3 år 6 månader sedan #1299049 av Vierja
Svar från Vierja i ämnet Hur gammal är din dator?
Äldsta delarna är 7 år, nyast är grafik kortet som är 4 år.
Mer
3 år 6 månader sedan #1299065 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Hur gammal är din dator?
Min nyaste bärbara är en Ryzen 5 U2500. Den är konstruerad på billigaste sätt för att få fram maximal prestanda för pengarna. Den andra i samma prisklass har bara en Ryzen 3. Jag tror den kosta 5000 och klarar nya spel.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 6 månader sedan #1299089 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur gammal är din dator?
Har man PC så bör man blåsa bort damm i datorn då och då för att datorn inte skall bli överhettad. Det finns tryckluft på burk. Getas PC startade inte pga damm i en fläkt.
Mer
3 år 6 månader sedan #1299104 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hur gammal är din dator?
Den stationära dator jag använder fick jag i julklapp för snart två år sedan, men den var begagnad redan då. Den funkar! Däremot flimmrar tv:n ibland. Jag har en hdmi-sladd från datorn till tv:n. Det skulle kunna vara sladden som strular, eller grafikkortet. Jag får prova att byta sladd till att börja med, billigast så.
Mer
3 år 6 månader sedan #1299107 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur gammal är din dator?
Jag ska skaffa chromecast. Då kan man överföra Youtube, filmer osv från mobilen till tv:n. Sladdlöst.
Mer
3 år 6 månader sedan #1299120 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Hur gammal är din dator?

krokus skrev: Den stationära dator jag använder fick jag i julklapp för snart två år sedan, men den var begagnad redan då. Den funkar! Däremot flimmrar tv:n ibland. Jag har en hdmi-sladd från datorn till tv:n. Det skulle kunna vara sladden som strular, eller grafikkortet. Jag får prova att byta sladd till att börja med, billigast så.

Är det möjligt att köra trådlöst med TV:n?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻