Datorn krashar HELA tiden - Hjälp o.O

Mer
17 år 2 månader sedan #66773 av Bitte
Hur går det med datorn nu, startar den om fortfarande ?

Min fungerar bra ännu så länge.
Mer
17 år 2 månader sedan #66808 av Fizzle
Det ar likadant som innan dessvarre.

Jag installerar windows for 78:nde gangen, far den att funka ett tag, installerar software o sen f*ttar det sej.
Sen ar jag tillbaka pa ruta ett igen - Dvs, datorn startar inte o jag maste ominstallera.

Kanner ingen i narheten dar jag bor, sa det lutar at att posta datorn till min polare i Pitea sa han kan ordna den at mej :(
Mer
17 år 2 månader sedan #66810 av Bitte
Pröva med att formatera om datorn utan att installera Windows. Utan ta isär hela datorn och sätt ihop den igen innan sen installerar du windows och ett antivirusprogram innan du går ut på internet.
Mer
17 år 2 månader sedan #66821 av Nissegossen
Försök med ett program som verkligen tömmer hårddisken på allt!

När du omformaterar hårddisken lägger sig infot på andra ställen, där det är ledigt!

Det kan finnas virus som en vanlig omformatering inte tar kol på!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 2 månader sedan #66839 av Fizzle
Vet du vart man kan fa tag pa ett sadant program? :)

Det later helt klart som en plan!
Mer
17 år 2 månader sedan #66844 av Nissegossen
Har inte kvar adressen! Fick den innan min dator kraschade förra gången! Lade den på mina favoriter! Men sedan kraschade ju datorn! Jag har inte en suck, inte en susning om vart man skall vända sig eftersom jag inte lade det på diskett!

Tyvärr! Jag själv kan inte hjälpa dig1

Min kompis är sur på mig för närvarande, vill inte utnyttja honom för närvarande! Måste bara låta honom vara!

Men! Försök att köra ett antivirusprogram när du installerar systemet!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum