Datorn krashar HELA tiden - Hjälp o.O

Mer
16 år 3 månader sedan #107023 av valpen
undrar om jag kan va nån hjälp. jag har inte haft såna problem på rätt länge men det låter som en del fel jag känner igen! du kan behöva installera windows utan att ha nätverksladden i.. sen går du in på Mozilla.com och hämtar ned deras senaste webbläsare firefox. den e möe bättre på att blockera popups. sen om du har en riktig version om jag ska kalla det så av windows så få tag på service pack 2 på windows update.. om inte det funkar kan det finnas nåt i autostart i startmenyn som säger till datorn att starta om hela tiden. hoppas det va nån hjälp
Mer
16 år 3 månader sedan #107026 av Nissegossen

Fizzle skrev: Ingen fara, det ordnar sej nog, bade med dator o din van :)

Har testat allt, med antivirus o allt.

Problemet ligger snarare i datorn någonstans, typ med harddiskarna. Strulat fram o tillbaka med master/slave settings..

Jag hatar saker nar dom inte funkar!

Men tack for att du tog dej tiden vannen :)


Angående master och slave! Har du nyligen satt in en ny Cd-romenhet?

Du får det inte att funka förrän den cd-rom enheten som skall vara först det vill säga att om du har en ny brännare eller dyligt så finns det på baksidan av enheterna just master och slave byt den lilla plastbit ser det ut som, från master till slave på den gamla och sätt den nya enheten på master så tror jag att du får det att funka!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Niklas.
  • Besökare
  • Besökare
16 år 3 månader sedan #107091 av Niklas.
Svar från Niklas. i ämnet Datorn krashar HELA tiden - Hjälp o.O
System mechanic är ett bra program på [url:14ecuz1u]http://www.iolo.com/sm/[/url:14ecuz1u] som kan fixa många problem även hårddiskproblem.