Konstig andning?

Mer
18 år 5 månader sedan #27612 av Frenia
Svar från Frenia i ämnet Tända ett ljus och be?
KristusAnda,

Om den där Gud fanns så skulle inte folk må dåligt eller svälta i världen. Köper inte det där.
Mer
18 år 5 månader sedan #27620 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Konstig andning?
Varför skulle inte människor svälta eller må dåligt om Gud fanns dådå?

Låter väldigt modern-matrialist-humanisktiskt som tanke.

Om Gud är en individ, en herre bland gudar, en supersmartis som skapar en egen art, människan, av ett djur? Ren genförädling. Människan är 50% gud, 50% neantdertalare.

Du blev just uppgraderad från en av slumpan utvecklad apa till halvgud.
Hur känns det?
Mer
18 år 5 månader sedan #28173 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Konstig andning?
Hej Frenia
Hur har det gått? Jag tycket det låter som spänningar i "andningsmuskelaturen". Ett enkelt knep som fungerar ofta är att andas in genom näsan och ut genom munnen. Sköt om Dig.
Kramiz
Mer
18 år 4 månader sedan #29078 av Frenia
Svar från Frenia i ämnet Konstig andning?

TIKKI skrev: Hej Frenia
Hur har det gått? Jag tycket det låter som spänningar i "andningsmuskelaturen". Ett enkelt knep som fungerar ofta är att andas in genom näsan och ut genom munnen. Sköt om Dig.
Kramiz


Jodå, det har gått bättre. Inte haft sådana svåra problem på ett tag däremot känner jag av det lite varje dag. Men det går bättre, bara jag inte tänker på andningen så börjar det inte så extremt.
Mer
18 år 4 månader sedan #29101 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Konstig andning?
Jag har ibland problem med hypokondri vissa perioder. Jag hade jobbigt för en tid sedan med hjärtat, som jag tyckte slog väldigt ojämnt tidvis. Ganska skrämmande faktiskt. Men det har helt gått över nu, men jag kommer säkert snart att komma på något annat. Ett tag trodde jag att jag hade tardiv dyskinesi på gång. Det var också fel. Jag tror att hypokondrin är kopplad till ångest och att ångesten kanske är boven i det hela.
Mer
18 år 4 månader sedan #29120 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Konstig andning?
Jag har haft problem med mina fötter den senaste tiden. Jag tror att det är en svampinfektion på tårna. Tårna svullnar och får rodnader och är torra och frasiga. Men det jag fruktar är att dom är så lilablåa också. Jag får en del ångest över detta om det kan vara farligt. Jag har Pevaryl nu som jag smörjer in tårna med och det har blivit lite bättre.