Vad ska jag göra

Mer
3 år 11 månader sedan #1253412 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra
Något märkligt i den här tråden när jag började läsa var det en annan trådstartare

Det var den här snubben
aaabbbrkc skrev: Vad ska man göra om man inte tror att man har schizofreni men läkarna hävdar det?


Hej och välkommen!


Kan ju säga att tutten, du sade försvinn från min tråd förvånade det mig, jag fick gå tillbaka och kolla. Men det var som om Gud bestämt att du skulle vara trådstartare, men mycket märkligt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253414 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad ska jag göra
dricker du fortfarande Nisse gossen eller håller du dig ren i perioder, på kortet ser du ut att vara smal och det ser ut som en bild som är ganska uppdaterad.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253423 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra
Ja, numer dricker jag igen det stod öl i min kyl när jag slutade dricka, de stod orörda där tills jag frågade min ssk om det gått 5veckor. Han sade i alla fall en månad 5 veckor, jag tror det, gick direkt till kylen och tog en. Jag hade vin i jäs dunken, rörde själv inte den. Men en törstig granne ville gärna smaka hon vart sjuk en vecka efter det tomt. Mina öl var jag stenhård med. Fotot är taget utav den ssk jag hade, förövrigt när han bytte anställning sade han Nisse jag har lärt mig mycket av dig. Ett erkännande av mig som inte många skulle säga
www.viska.se/kunena/frn-media/49845-nissegossen-instagram-sant

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253426 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad ska jag göra
Du är ståndaktig Nisse gossen, jag kan inte, kan bara när det tagit slut eller kroppen fått nog, gränsen höjs hela tiden, dricker alltid vatten fördelat under dygnet. Du märker inte att du hela tiden trappar upp samma som med schizofreni.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253427 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra
Jag på fotot 25 år av Aftonbladets fotograf

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253428 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad ska jag göra
Tycker det ser ut som du är 65 eller närmare 70 den ålder du kan vara i nu, hur kan det vara möjligt, kan du förklara varför jag ser dig som 65-70 år Nisse gossen.