Vad ska jag göra

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253611 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad ska jag göra
PÅ min bild jag har är du det, vad är det för bild du har kan du förklara det för mig, så jag kan förstå.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253613 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad ska jag göra
Nissegossen har lagt ut en bild på sig själv från sin ungdom, då han var en skönhet.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253616 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad ska jag göra
Jag ser honom som han ser ut idag Geta, ser inte bilden på honom från sin ungdom. Så kan det vara och så är det ,vi har förmågor som går utöver det vanliga. Han ser fortfarande väldigt fin ut bilden där han sitter, nöjd, belåten, fin helt enkelt.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253632 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra

ingrid64marie skrev: Jag ser honom som han ser ut idag Geta, ser inte bilden på honom från sin ungdom. Så kan det vara och så är det ,vi har förmågor som går utöver det vanliga. Han ser fortfarande väldigt fin ut bilden där han sitter, nöjd, belåten, fin helt enkelt.


Får jag fråga en sak? "Går du" på nåt? Det kan var svårt att erkänna för sig själv att man har ett missbruksproblem men det finns hjälp att få.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1253645 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad ska jag göra
Nej jag går inte på nånting, det är så det är bara helt enkelt, roligt att se att du kan säga nåt mer än bara fula ord, vad är det som får dig att bete dig så, när du inte är så bara på ytan har du funderat på det.

Jag leker inte läkare utan jag är mer intresserad av att förstå och lära känna den du är .
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1253772 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra
Bilden på min avatar bad jag tidigare att den ssk jag hade skulle ta ett kort för att visa ett nyare foto av mig och byta det gamla. Det nya är jag inte nöjd med, han står upp och tar fotot, jag har sagt till honom att ta ett där jag är på samma nivå som jag när han tar fotot.

Vet förstås inte om han vill komma fler ggr eller om jag skrämt bort honom, men han tycker om god mat. Den bilden där jag håller fotot, det är på Molinsgatan i centrala stan vid Vasa Kyrkan en villa mitt i stan ett bättre hus måste kosta multum dock sociala som hade huset. Det var patienter och vårdare, som lagade mat, vi åt i ett rum vi vecklade ut stolar och bord dukade åt.

Fotot är taget av Aftonbladets fotograf hon fotade och journalisten en äldre man skrev om detta läste inte ens blaskan. Fotografen kom tillbaka veckan därpå jag fick fotot som jag lade in, i min tur gav jag fotot till min mor, 25 år var jag på fotot. Min mor hade fotot i rummet hon dog i året hon skulle bli 92 år.

Förövrigt hade vi dans och vi utförde kroppskännedom i ett team med 2st. Där fick jag mitt intresse för massage. Har masserat en massör. Varför? En massör får själv aldrig massage

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Nissegossen.