Vad ska jag göra

Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1253480 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra
Mitt ex med Borderlne, hon hade boderline, jag stod ut i 13 ar, men det var hon som ville ga Ifran. en som vet hur borderline yttrar sig borde saga kors i taket.Satter mig aldrig mer en borderline igen kan umgas och man behover vara sarbos. Jag maste ha nyckel till min lagenhet for att kunna lasa dorren om mig

Hon sade du kan hjalpa andra men du kan inte hjalpa mig. Efter flytt harifran, skaffade ett kapital genom ett lan i bank betalade flytten och sang och soffa nagra stolar.

tre manadar efter sade hon, Nisse, nu kan jag se att den som hjalpt mest ar du.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253490 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad ska jag göra
Nissegossenn,

Var det inte när du blev ordinerad Abilify som dina känslor kom ikapp dig och att du släppte ut dom. Du började på Viska på hösten 2004 och framåt julen separerade du och din sambo.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253491 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad ska jag göra
Borderline och schizofreni går inte ihop riktigt borderline tarot för mycket av energin, ger lite tillbaka man blir urvattnad.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1253499 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra

Geta skrev: Nissegossenn,

Var det inte när du blev ordinerad Abilify som dina känslor kom ikapp dig och att du släppte ut dom. Du började på Viska på hösten 2004 och framåt julen separerade du och din sambo.

Jo, fick alla kanslor tillbaka och ifragasatte henne, jag vaknade, sade vad jag tykte och skradde inte orden men ett ar u december den 19de i december kom hon och sade, Nissevjulmten eller rakningarna? Jag blev sudd pa galen. jag sade betala rakningarna allt sa sade jag, jg betalar julmaten hade ett ICA kort med 6000kr i ett konto hon inte visste om.

i mitten av Januri sade hon det blev pengar over.Jag sde fran februari tar jag hand om ekonomin och sluta genast med tidskfterna du preumerar pa och du far finna dig i att du far betala vad jag sager till dig. Hon anvade bagges pengar det hon hade tagit av matpengarna fran bagges pengar. Vi gralade i stort sett varje dag efter det.

Nasta jul nar hon bodde sjalv ringde den 18de dec och fragade, klarar du rakningar till nyar? Jada.jag ringer igen nyarsafton och fragade ar dina rakningar betalade? Nej jag later det till kronofogden.

ett ar efter ville hon en armbansklocka i julklapp? sag en klocka, tankte att jag koper en klocka pa Clas Ohlson ringde och fragade vill du ha den. jag visste att jag maste fraga? jag fragade henne, da ville hon inte ha den. Nej, ge mig pengarna istallet.
jag gav en 500 hundring istallet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1253555 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra
Om jag lämnar Sverige kan jag inte få släktklenoderna. Om inte brorsan tar hand om dom förstås men det gör han nog inte. Vissa av klenoderna är ju reliker av själva personerna som vi ärvt. Ja morsan har ju ärvt hår. ÅÅ jag blir så jävla förbannad.

Ja så nu har jag förlikat mig lite med gamla pensionärsSverige
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253605 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra

ingrid64marie skrev: Tycker det ser ut som du är 65 eller närmare 70 den ålder du kan vara i nu, hur kan det vara möjligt, kan du förklara varför jag ser dig som 65-70 år Nisse gossen.


Jag blir 70 år i augusti, inte konstigt att jag ser ut som 17on när jag snart är 70 år. Förövrigt vägrar jag bli äldre än 16år i mitt huvud, jag har stannat där, för då har jag kvar mig själv som barnet i mig. Vid 16 år har man allt för vuxenlivet men man har inte erfarenheten som gör en till vuxen direkt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum