Vad ska jag göra

Mer
3 år 11 månader sedan #1253429 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra

ingrid64marie skrev: Du är ståndaktig Nisse gossen, jag kan inte, kan bara när det tagit slut eller kroppen fått nog, gränsen höjs hela tiden, dricker alltid vatten fördelat under dygnet. Du märker inte att du hela tiden trappar upp samma som med schizofreni.


Nä, är inte ute efter att bli full, bara för att höja stämningsläget under dagen jag blir inte full bara så att jag får adekvat verkan, ännu mindre än förut, har med åldern att göra. Läste 2 st intervjuer med olika reportrar med två 100 åriga damer med 10 års mellanrum bägge damerna sade på hans fråga hur har ni gjort för att bli så gamla? Jo, svarade bägge i skafferiet har jag en flaska starkt, på morgonen tar jag en hutt, sedan ställer jag tillbaka flaskan, så har jag gjort för att bli så gammal

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1253431 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra
Ja, ömsom vin ömsom vatten, när man är törstig på vatten släcker man törsten med vatten då kan man alltid sluta dricka alkohol annars släcker du törsten med alkohol då hamnar man med A-laget och kroppen kräver alkohol för att fungera nästa anhalt graven

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253433 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad ska jag göra
Jag dricker också för stämningsläget, du ser ut till att vara en väldigt snäll och generös man. Ser du ut som på det bilden jag ser eller det är schizofrenin som spökar.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253469 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra

ingrid64marie skrev: Jag dricker också för stämningsläget, du ser ut till att vara en väldigt snäll och generös man. Ser du ut som på det bilden jag ser eller det är schizofrenin som spökar.


Du har ratt, ligger ned l sangen och skriver pa att virtuellt tangentbord som ar pa egelska.For svenska far att kunna skriva felfritt ar det jobbigt och maste vaxla for mycket

Jag ar for det mesta att jag ar genereros bla annat en granne i min forra lagenhet, hon sade ocksa hos Nisse far man alltid gott kaffe, krokus sade ocksa att jag ar generos tiggarna sager papa till mig pa punkten far de sta sjalva

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1253471 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra
Far ta mig i kragen nu och sluta skriva annars ingen somn

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253479 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad ska jag göra
Du har lätt för att ge kärlek åt andra Nisse gossen, det är fint, schizofrena är oftast väldigt fina människor.