Vad ska jag göra

Mer
4 år 4 månader sedan #1218217 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Vad ska jag göra
Acceptera att du har en sjukdom även om det kan vara mycket tufft att leva med det. Själv så har jag haft hebefren schizofreni i 8 år.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1218251 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra

Rrusheflower skrev: Acceptera att du har en sjukdom även om det kan vara mycket tufft att leva med det. Själv så har jag haft hebefren schizofreni i 8 år.

¨
Vad ska jag acceptera för sjukdom? Ska jag ljuga för mig själv? Vet du vad du pratar om? Jag har ju förklarat att jag slagit på en förälder varpå läkaren skriver "varit våldsam på boendet. Då skriver jag vårdintyg". Jag vet ju själv vad jag berättade för läkaren när dom satte diagnosen och vad jag själv hade upplevt då och inget stämmer in på schizofreni. På internet alla så jädrans häfttiga och drämmer till med nåt tta det lungt häng och slappa med läkaren
Last edit: 4 år 4 månader sedan by mormor1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1218267 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad ska jag göra
Varför tror du inte att det kan vara schizofreni du har? Av vilka anledningar?
Mer
4 år 4 månader sedan #1218289 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra
Jag vill vara fem år igen. Jag minns hur jag var i badhallen med mamma och såg dom vuxna kvinnornas nakna kroppar. Vad vackra dom var med celluliter hängbröst och behårade kön. Jag saknar mina dagmammor. Dom var vackra och snälla.
Mer
4 år 4 månader sedan #1218306 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad ska jag göra
Då är du i alla fall ingen incel. High five. Det är ju jättepositivt besked.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1218325 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra
Det där blev lite fel. Jag önskar jag fick uppleva såna kroppar som när jag var fem. I övrigt vill jag inte vara prepubertal.

memphis skrev: Då är du i alla fall ingen incel. High five. Det är ju jättepositivt besked.

Jag läste om det där uttrycket. Det är sant att jag inte är det därför man tappar lusten med alla krav man ska uppfylla för att få ha sex och önskar i stället man va liten och kramade en mullig mammakropp och alla vackra kvinnor var snälla mot en.

relationship-talk-bullshit
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.