Vad ska jag göra

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1214886 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra
Jag hade möjligen en paranoid vanföreställning att dom kunde höra mig genom radion men några vikiga punkter. Det var ingen som prövade att se om jag höll fast vid detta trots att någon sa att det inte var sant.(ideas of reference vs delusions of reference 2. Det var ingen som kontrollerade att det höll i sig i flera månader. 3. Det var igen övertygelse att jag var avlyssnad utan jag tyckte det lät som om dom reagerade på mig se punkt 1. 4. Det var en lång historia som jag knappt minns men jag vet att jag skickade mail till kända personer och vid ett tillfälle blev uppringd och fick nog mycket ångest av det.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by mormor1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215042 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad ska jag göra
Hur ofta träffar du psykiatrin idag? Vad är det som är jobbigt med dem?
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1215107 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra

Admin1 skrev: Hur ofta träffar du psykiatrin idag? Vad är det som är jobbigt med dem?

Min mamma och jag har kämpat och tjatat och jag har åkt in och ut på ssjukhus för att jag skulle bli av med den medicinen som gjorde att jag blir övervviktig och sen är dom i farten igen och låser in mig. Där välter jag en stol och vips så har dom bytt medicin och jag är lika fet igen. Och sen har det gått ett år och dom har fortfarande inte lyckats ta bort medicinen trots bieffekter. Det är kvacksalveri i högsta klass. Dom offrar enskilda människor för attt läkemedelsbolagen ska få sina pengar som dom delar med sig till läkarna av.

Fattar dom inte att dom jobbiga jävla fula subbor

Ni är hjärntvättade!!!!!!!!
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215114 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad ska jag göra
Du har alltså en ungdomsform av schizofreni? Då kan funktionsnedsättningen vara större.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1215118 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vad ska jag göra

aaabbbrkc skrev: Ni är hjärntvättade!!!!!!!!

ja, det är vi verkligen. (fast jag tror det finns en del smuts kvar ändå)
det finns en satans jävel och många lögner i Fans nät.

men det finns många lager av Sanningen också. söker vi bara Ljuset så är vi garanterade all hjälp från himmelen
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1215122 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra

Geta skrev: Du har alltså en ungdomsform av schizofreni? Då kan funktionsnedsättningen vara större.

Vaaa pratar du om ????? Ungdomsform jag är 40 år
Last edit: 4 år 4 månader sedan by mormor1.